سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازهوای حرمت حرمت حرمت ارزوست صفا صفاوکرمت کرمت کرمت ارزوست
دوشنبه 90 آذر 21 :: 9:28 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

کاستا:بازیکنان نباید از استقلال بترسند

سرمربی پرتغالی تیم صنعت نفت آبادان تلاش می کند ترس از استقلال در اندیشه‌ی بازیکنانش رسوخ نکند.


 سرمربی صنعت در آبادان روز قبل از مسابقه حساس تیمش مقابل صدرنشین لیگ به ایراد سخنانی درباره بازی مقابل استقلال، شرایط حضورش در تیم صنعت نفت پرداخت.

 وی در ابتدا اظهار کرد: من مرد فوتبال هستم، با فوتبال زندگی می‌کنم، با تیم‌های باشگاهی پرتغال و کشورم و تعدادی از تیم‌های دیگر چون ناکایامای ژاپن، اسپورتینگ لیسبون و تیم‌های دیگری در کشورهای مختلف کار کردم.

 وی ادامه داد: این اولین باری نیست که خارج از پرتغال مربی‌گری می‌کنم. خودم را آماده سازگاری با شرایط محیطی شهر آبادان و کار کردن با این تیم کرده‌ام.

 کاستا با اشاره به بازی فردا مقابل استقلال گفت: تیمی که مقابل آن بازی می‌کنیم، از بهترین تیم‌های ایران است. تلاش می‌کنیم بازی خوب و باکیفیتی از خودمان به نمایش بگذاریم. حریف ما از بازیکنان بسیار حرفه‌ای برخوردار است. به بازیکنان‌مان گفته‌ام که از تیم استقلال نباید ترسید.

 وی همچنین گفت: اگر بازیکنان توانایی خودشان را در این بازی به اجرا دربیاورند می‌توانیم نتایج مورد نظرمان را کسب کنیم. تلاش ما برای این بازی این است که فوتبال باکیفیتی مقابل استقلال داشته باشیم.

 خوزه کاستا با اشاره به محرومان و مصدومان تیم صنعت نفت اظهار کرد: از زمانی که من به این تیم آمده‌ام، دو سه بازیکن وارد مرحله ریکاوری شدند که اکنون در حال بازسازی و تمرین سبک هستند. برای این بازی محروم نداریم و به طور کلی در مقایسه با بازی قبلی همه آماده هستند.

 دستیار سابق کی‌روش در تیم ملی پرتغال در بازی‌های جام جهانی 2010 از همکاری‌های قبلی خود و کی‌روش و شرایط حضورش در ایران به شرح زیر خبر داد: با کی‌روش سال‌ها رابطه دوستی داشتم در مدتی که با او کار کردم گاهی به عنوان دستیار و گاهی به عنوان سرمربی کار کرده‌ام. بعد از بازی‌های جام جهانی 2010 در ماه آگوست وقتی که کی‌روش از فدراسیون پرتغال جدا شد، من هم از آن تیم جدا شدم و می‌خواستم به عنوان سرمربی مستقل به کار خودم ادامه بدهم.

 با مشورت کی‌روش و هماهنگی با مسئولان صنعت نفت، آن‌ها با من تماس گرفتند و من خیلی سریع به ایران آمدم و با مسئولان صنعت نفت به توافق رسیدیم. پس از توافق به همکاری با مسئولان صنعت نفت مدت زمانی را به دنبال کسب اطلاعات درباره تیم و بازیکنان بودم. اولین چیزی که به مسئولان صنعت نفت قول دادم این که خیلی سخت با این تیم کار کنم و بازیکنان را در شرایط بسیار خوبی قرار دهم چراکه روی یک تیم فوتبال بیشتر از این نمی‌شود قول داد و در قراردادم قید شده که اگر روند خوبی را با تیم داشته باشیم، مزایایی به من تعلق گیرد.

 خوزه آلبرتو کاستا به مدت 7 سال در تیم‌های مختلف دستیار و کمک مربی کی‌روش بوده است. وی همچنین در آکادمی فوتبال منچستریونایتد سابقه مربی‌گری دارد. زمانی که این مربی هدایت تیم 21 ساله‌های پرتغال را بر عهده داشت، همزمان کی‌روش سرمربی تیم فوتبال زیر 18 ساله‌های پرتغال بود.

 




موضوع مطلب :


دوشنبه 90 آذر 21 :: 9:27 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

مدیر اشتوتگارت ازآرین روبن انتقاد کرد

مدیر باشگاه اشتوتگارت گفت واکنش نمایشی آرین روبن سبب شکست تیمش شده است.


 تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار با اشتوتگارت در ورزشگاه "مرسدس بنز" با نتیجه 2 بر یک از سد میزبان خود گذشت.
 
"کریستین مولینارو"، مدافع ایتالیایی اشتوتگارت پس از تکل روی پای آرین روبن کارت زرد دوم را از داور مسابقه دریافت کرد و از زمین اخراج شد.
 
 بوبیچ با بیان اینکه داور در این صحنه دچار اشتباه شده، اظهار داشت: بازیکنان تراز بالایی چون آرین روبن و فرانک ریبری منتظر چنین صحنه‌هایی می‌مانند. داوران در اینگونه صحنه‌ها به خاطر احترام به اینگونه بازیکنان کارت نشان می‌دهند.
 
 وی تصریح کرد: اگر روبن اینچنین نمایشی خودش را به زمین نمی‌زد، شاید داور به بازیکن ما کارت زرد نشان نمی‌داد. من با نوع رفتار این بازیکن موافق نیستم.
 
 




موضوع مطلب :


دوشنبه 90 آذر 21 :: 9:27 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

بوناچیچ ازفهرست پرسپولیس کنار گذاشته شد

بنابر اعلام مدیر عامل باشگاه پرسپولیس لوکا بوناچیچ از فهرست نامزدها برای مربیگری پرسپولیس کنار گذاشته شد.


 لوکا بوناچیچ که مذاکره‌اش با مسئولان باشگاه پرسپولیس در رسانه‌های مختلف منتشر شده و از سوی مسئولان باشگاه نیز تایید شده بود بنا بر اعلام محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از فهرست نهایی کنار گذاشته شد.

 رویانیان در این زمینه گفت: بوناچیچ از جمله گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولس بود که پس از ارزیابی‌های نهایی وی از گزینه مربیگری این تیم کنار گذاشته شد و قطعا سرمربی بعدی پرسپولیس بوناچیچ نخواهد بود.

 وی افزود: ما دو گزینه داریم یک مربی ترکیه‌ای و یکی بوسنیایی که به زودی در این زمینه مذاکران را نهایی خواهیم کرد.




موضوع مطلب :


دوشنبه 90 آذر 21 :: 9:25 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

آخرین اخبار از سرمربی پرسپولیس

مصطفی دنیزلی به مسئولان باشگاه پرسپولیس جواب منفی داد.


 مسئولان باشگاه پرسپولیس برای هدایت سکان سرمربیگری تیم خود چند روزی است که با گزینه‌های خارجی وارد مذاکره شده‌اند.

 پس از منتفی شدن حضور لوکا بوناچیچ در پرسپولیس مصطفی دنیزلی نیز ساعاتی قبل به مسئولان قرمزپوشان جواب منفی داد و از حضور در ایران عذر خواهی کرد.

 بر همین اساس مسئولان باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسیدند که با جمال حاجی صحبت‌های نهایی را انجام دهند و او را به ایران دعوت کنند.

 قرار است این مربی به عنوان سکان‌دار هدایت نیمکت پرسپولیس به زودی معرفی شود.




موضوع مطلب :


دوشنبه 90 آذر 21 :: 9:23 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

گواردیولا:کرویف بیشترین تاثیررا روی کارمن داشت

پپ گواردیولا، سرمربی بارسا، اعلام کرد یوهان کرویف بیشترین تاثیر را در دوران حرفه ای اش داشته اما خوان مانوئل لیو، سرمربی سابق آلمریا را نیز در روند کارش اش موثر دانست.


 گواردیولا در اوایل دهه 1990 زیر نظر کرویف کار کرد و هنوز احترام زیادی برای اسطوره هلندی قائل است.
 
 او در گفتگو با سایت اختصاصی فیفا گفت:" یوهان کرویف بیشترین تاثیر را در کار من داشت. من شش سال با او کار کردم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. خوان مانوئل میو نیز تاثیر زیادی در کار من داشت. او برای شش ماه مربی من در مکزیک بود اما ما دوران فوق العاده ای با هم داشتیم و من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. من احترام زیادی برای او قائلم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. 

 او سپس در مورد تصمیمش برای استفاده از هافبک های تیم در سایر پست ها صحبت کرد و گفت:" خط میانی بخش مهم تیم من است. هافبک ها بازیکنان باهوشی هستند و به کل تیم فکر می کنند. آنها بازیکنان خودخواهی نیستند و بهتر از سایر بازیکنان بازی را درک می کنند. هر چه هافبک های بیشتری داشته باشید، راحت تر می توانید از آنها در سایر پست ها استفاده کنید.
 
 آنها بازیکنانی چند پسته هستند و این به ما کمک می کند تا با بازیکنان کمتری کار کنیم.
 
 من هرگز نگران داشتن یک تیم کوچک (از نظر تعداد بازیکن) نیستم. در واقع این می تواند برای ما بهتر باشد. من به بازیکنانم اطمینان کامل دارم و فلسفه من این است که برای هر مشکلی یک راه حل وجود دارد."
 
 بارسا در حال حاضر برای شرکت در رقابت های جام باشگاه های جهان در ژاپن به سر می برد. آنها پنج شنبه در دیدار نیمه نهایی مقابل السد قرار خواهند گرفت.
 




موضوع مطلب :


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 46
کل بازدیدها: 124586