سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازهوای حرمت حرمت حرمت ارزوست صفا صفاوکرمت کرمت کرمت ارزوست
چهارشنبه 90 آذر 23 :: 11:18 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

رابین کازان روسیه خواستار جذب دروازه‌بان پرسپولیس شد

تصویر خبر

باشگاه رابین کازان روسیه با ارسال نامه و نماینده‌ای خواستار جذب دروازه‌بان پرسپولیس شد.

 


 باشگاه روبین کازان روسیه پس از ارسال درخواست خود به باشگاه پرسپولیس نماینده خود را جهت مذاکرات نهایی با مقامات پرسپولیس راهی ایران کرده تا درباره انتقال حقیقی به این تیم صحبت کند.
قرار است مسئولان باشگاه پرسپولیس دراین باره با حقیقی جلسه داشته باشند.

هفته سیزدهم لیگ برتر عربستان/شاگردان برانکو به مصاف حریف پرسپولیس می‌روند/ حریف سپاهان رودروی صدرنشین

تصویر خبر

در آغاز هفته سیزدهم لیگ برتر عربستان الاتفاق میزبان الهلال است.

 


 در آغاز هفته سیزدهم لیگ برتر عربستان پنجشنبه شب در حساس‌ترین دیدار تیم فوتبال الاتفاق که هدایت آن را برانکو ایوانکوویچ بر عهده دارد میزبان الهلال، حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان خواهد بود.

2 تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که الهلال با یک بازی کمتر و 3 امتیاز در مکان دوم است و الاتفاق هم با 27 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.

برنده دیدار استقلال و ذوب‌آهن در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الاتفاق برود.

در ادامه این هفته و روز جمعه نیز الاهلی هم‌گروه سپاهان در آسیا میهمان الشباب، صدرنشین فعلی لیگ خواهد بود.

 




موضوع مطلب :


چهارشنبه 90 آذر 23 :: 11:16 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

مرحله یک چهارم جام حذفی/نبرد مربیانی که به خون هم تشنه‌اند!

تصویر خبر

 در مرحله یک چهارم جام حذفی داماش گیلان میزبان تیم شاهین بوشهر است و فولاد به مصاف تیم دسته اولی شهرداری یاسوج می‌رود.

 


 روز پنجشنبه مرحله یک چهارم جام حذفی با انجام دو بازی در یاسوج و رشت پیگیری می‌شود. نگاهی به این دو بازی می‌اندازیم:

شهرداری یاسوج - فولاد خوزستان؛ برنده در انتظار استقلال

شهرداری یاسوج تنها تیم دسته اولی حاضر در مرحله یک چهارم است. یاسوجی‌ها تیم شگفتی ساز این مسابقات بوده‌اند و اگر بتوانند فولاد را با مجید جلالی حذف کنند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف استقلال بروند. شاگردان مجید جلالی با تمام توان به میدان می‌روند و آنها انگیزه فراوانی دارند که با شکست حریف‌ دسته اولی خود به دیدار استقلال بروند شاید بتوانند انتقام باخت خانگی در لیگ را از این تیم بگیرند.

*داماش گیلان - شاهین بوشهر؛ مربیانی که به خون هم تشنه هستند

داماش گیلان در لیگ برتر با ابراهیم قاسمپور خوب نتیجه گرفته و فیروز کریمی هم با شاهین نسبتا موفق بوده است. هر دو مربی در میانه راه لیگ هدایت تیم‌ها را برعهده گرفته‌اند. این دو مربی به خون هم تشنه هستند. قاسمپور بارها علیه فیروز کریمی مصاحبه و حتی از جملات طنزی که این مربی بر زبان می‌آورد انتقاد کرد در آن سوی میدان نیز کریمی هم پاسخ‌های تند و تیزی به قاسمپور داد. جدا از جذابیت و حساسیت بازی در مرحله یک چهارم حذفی اختلاف دو مربی بر حساسیت این بازی می‌افزاید. مربی برنده قطعا حرف‌های شنیدنی زیادی دارد.

 




موضوع مطلب :


چهارشنبه 90 آذر 23 :: 11:15 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

زادمهر: دنیزلی بهترین گزینه است/ پروین مخالف مربی خارجی نیست

تصویر خبر

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: از هر کسی بپرسید می‌گوید دنیزلی گزینه خوبی است.

 


محمد زادمهر  در خصوص وضعیت پرسپولیس صحبت های زیر را مطرح کرد:

فکر می کنید بازی پرسپولیس راه آهن چطور شود؟
هر بازی ویژگی خاص خودش را دارد. چه کسی فکر می کرد استقلال بعد از پیروزی در دربی به نفت آبادان در تهران ببازد. اینها قشنگی های فوتبال است. پرسپولیس در بازی فردا هم باید ببرد.

 اما راه آهن هم با توجه به وضعیتی که دارد باید ببرد؟
آنها هم باید همین تلاش را کنند. این ها جذابیت های فوتبال است. در جام حذفی یکی باید حذف شود و در لیگ برتر هم هر تیمی برای رسیدن به جایگاه خوب باید تلاش کند.

شما نگران کم شدن هواداران پرسپولیس نیستید؟
این طبیعی است که نگرانی باشد اما هواداران پرسپولیس همیشه موقعیت این تیم را درک کرده اند و هر گاه احساس شده که تیم نیاز به حمایت دارد به ورزشگاه آمده اند. پرسپولیس نتایج خوبی بگیرد هواداران هم به ورزشگاه می آیند.

تکلیف سرمربیگری چه شد؟
باشگاه در حال پیگیری امور و در این زمینه فعال است و هر گاه لازم باشد، اعلام می کنند. در این شرایطی که تحت فشار هستند نباید منطق را از دست داد.

منطق چه می گوید؟
اینکه مربی نیاز به بازیکنان خوب دارد و باید باشگاه بازیکنان خوبی در اختیار مربی قرار دهد.

 مگر پرسپولیس چند بازیکن می تواند بگیرد تا در این زمینه تحول ایجاد کند؟
باشگاه در نیم فصل می تواند سه بازیکن خوب خارجی جذب کند. 

شما معتقدید چه مربی به کار پرسپولیس می آید؟
مربی که روی فوتبال آسیا شناخت داشته باشد.

از بین مربیان نام برده یعنی بوناچیچ، حاجی و دنیزلی نظر شما روی کدام است؟
مسلم است که از هر کسی که بپرسید اسم دنیزلی را مطرح می کند.

پس چرا نتیجه ای حاصل نمی شود؟
باشگاه در حال مذاکره است. هر گاه مذاکرات نتیجه داد باشگاه صلاح بداند اعلام می کند. کمیت فنی فقط نظرش را می گوید و باقی ماجرا دست باشگاه است.

اینکه می گویند علی پروین مخالف حضور دنیزلی و کلا مربی خارجی است، صحت دارد؟
این مسئله صحت ندارد. پروین معتقد است پرسپولیس نیاز به مربی بزرگ خارجی دارد.

قضیه حضور دلالان در اطراف تیم چیست؟
من از این موضوع اطلاعی ندارم.




موضوع مطلب :


چهارشنبه 90 آذر 23 :: 11:14 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

مدرک داشتن

علیپور :شهراد ناظمی حق آوردن هیچ مربی و بازیکنی را به فوتبال ایران ندارد

تصویر خبر

دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران گفت: شهراد ناظمی حق آوردن هیچ مربی یا بازیکن خارجی به فوتبال ایران را ندارد.

 


حجت الاسلام علیرضا علیپور با بیان اینکه شهراد ناظمی حق آوردن هیچ مربی و بازیکن خارجی به فوتبال ایران را ندارد عنوان کرد: این تصمیم به این دلیل اتخاذ شده که او مربیانی را به فوتبال ایران آورده که مدیران عامل وقت باشگاه‌ها از آن مربیان ناراضی هستند. نمونه بارز این موضوع مربیانی است که او برای استیل آذین در لیگ برتر آورد. به همین دلیل اعلام می‌کنیم وی حق آوردن مربی و بازیکن خارجی را ندارد.



 

 

دو بازیکن خارجی در تمرینات استقلال/ تعطیلی چند روزه در نیم فصل

تصویر خبر

 به زودی دو بازیکن خارجی در تمرینات استقلال حاضر می‌شوند.

 


قرار است تا هفته آینده دو بازیکن خارجی در پست های دفاع و مهاجم در تمرینات استقلال حاضر شوند. این دو بازیکن برای تست دادن در تمرین حاضر می شوند.

* باشگاه استقلال برای ارسال اسامی بازیکنان خود به لیگ قهرمانان آسیا تا 11 دی فرصت دارد.

* استقلال امروز تمرینات خود را برای بازی با نفت تهران که شنبه هفته آینده برگزار می شود، پیگیری می کند. این تمرین ساعت 13 در ورزشگاه دستگردی برگزار می شود. سازمان لیگ با درخواست استقلال برای تغییر زمان بازی با نفت تهران موافقت نکرده است.

* با توجه به اینکه استقلال در جام حذفی در تاریخ 9 دی باید به مصاف برنده تیم های فولاد و شهرداری تبریز برود، مظلومی بعد از پایان نیم فصل اول فقط دو سه روز به بازیکنان استراحت می دهد و سپس تمرینات این تیم برای جام حذفی آغاز می شود.

 

 




موضوع مطلب :


چهارشنبه 90 آذر 23 :: 11:9 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

دایی: دوست ندارم حتی کاشانی را ببینم/ استیلی راه درستی را انتخاب نکرد

تصویر خبر

سرمربی راه‌آهن گفت: استیلی همبازی من بوده و همیشه دوستش داشتم اما راهی که انتخاب کرد درست نبود.

 


 علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار فردای پرسپولیس و راه‌آهن گفت: بازی سختی داریم و به هیچ عنوان فکر نمی‌کردم روزی به عنوان یک رقیب جلوی پرسپولیس قرار بگیریم. متاسفانه از شانس بد من بود که چنین اتفاقی افتاد. من هنوز عاشقانه طرفدار پرسپولیس را دوست دارم و این تیم برای من دوست داشتنی است.
 
وی ادامه داد: همیشه آرزویم بوده این تیم موفق باشد تا مردمی که به عشق پرسپولیس روزهایشان را سپری می‌کنند خوشحال شوند. با این حال به خاطر اینکه در حال حاضر سرمربی راه‌آهن هستم باید با تمام توان مقابل پرسپولیس قرار بگیریم.
 تمرینات خوبی را پیگیری کردیم تا از این  بازی سربلند بیرون بیاییم.
 
دایی در مورد مشکلات مالی که این روزها گریبانگیر باشگاه راه آهن است،‌ تصریح کرد: مشکل خاصی نیست. تمام تیم‌های لیگی مشکل مالی دارند و تنها مشکل راه آهن نیست. این موضوع که من امروز دیر در این نشست حاضر شدم به خاطر این بود که در جلسه هیئت مدیره بودم و در این مورد صحبت شد و قرار است تا آخر ماه مشکلات ما حل شود تا با  قدرت کارمان را انجام دهیم.
 
سرمربی راه‌آهن تاکید کرد: ‌از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در این مدت با غیرت و تعصب کار کردند. مالکین هم زحمات خود را کشیدند و تا امروز حدود 5 میلیارد و 300 تا 400 میلیون به تیم تزریق کردند اما چاله چوله‌های راه آهن زیاد است و پر نمی‌شود. این موضوع باعث شد لطمه بخوریم.
 
دایی افزود: باید به آدم‌هایی که در چنین شرایط بد اقتصادی جامعه حاضر شدند پا پیش بگذارند و در قسمتی سرمایه گذاری کنند که شاید سال‌ها بعد به سوددهی برسد، کمک کنیم. ما هم هر کاری از دست‌مان برآید انجام می‌دهیم تا نتایجی بگیریم در شان تیمی باشد که بیش از 70 سال قدمت دارد.
 
دایی در ادامه در خصوص اینکه چرا تیمش در دقایق پایانی بازی‌های برده با تساوی عوض می‌کند، گفت: خیلی زحمت می‌کشیم و خوب بازی می‌کنیم اما در چند بازی در دقایق آخر زحمات‌مان به هدر رفته است. تمام نقاط ضعف‌مان را می‌دانیم و از روش رفع آن هم مطلع هستیم اما یک مسئله است که باید از ما حمایت‌های لازم انجام شود تا بتوانیم در نیم فصل به 3-4 بازیکن که می‌توانند به ما کمک کنند را بگیریم و نقاط ضعف‌مان حل شود.
 
وی گفت: در بازی با نفت تهران در حالی که 2 بر یک جلو بودیم با ضربه سر گل خوردیم. در بازی با تراکتور نیز همین طور. در بازی مقابل فجر سپاسی و شهرداری با اوت دستی به ما گل زدند. این موضوع ربطی به دقایق پایانی ندارد. از اول فصل می‌دانستیم میانگین قد تیم کوتاه است و این موضوع به خصوص در خط دفاع بیشتر به چشم می‌آید.
 
سرمربی راه‌آهن اضافه کرد: اگر یک دفاع جلوی سرزن بلندقد داشتیم این طور نمی‌شد. چرا که در تمام بازی‌هایی که گل خوردیم این مشکل را داشتیم. حتی در بازی با سایپا که گل‌شان آفساید بود نیز این چنین گل خوردیم. 
 
دایی یادآور شد: باید میانگین قدی تیم را بالا ببریم و یک مدافع بیاوریم اما این دلیل نمی‌شود که از بازیکنانم راضی نباشم. ما باید تنها این نقطه ضعف تیم را حل کنیم که این مشکل را هم با عمل جراحی نمی‌توان رفع کرد.
 
دایی در مورد صحبت‌های حمید استیلی در برنامه نود و این موضوع که حبیب کاشانی با هاشم بیک‌زاده صحبت‌هایی انجام داده است، ‌گفت: گذشت زمان حقایق را روشن می‌کند. ببخشید؛ مردم ما فهم و شعورشان بالا رفته. از یک طرف می‌گویند مذاکره نکردیم و از یک طرف مشخص شده به بیک‌زاده گفته‌اند خوب بازی کن تا فصل بعد به پرسپولیس بیایی. در حالی که بازی مقابل سپاهان هفته سی و سوم لیگ بود و بعد از آن پرسپولیس در جام حذفی و لیگ چند بازی دیگر را هم داشت.
 
وی با بیان اینکه کاری که از اول پایه‌اش عوام‌فریبی، دروغ و مردم فریبی ‌باشد این چنین نتیجه‌اش عیان می‌شود، ادامه داد: از اول زحمت کشیدم تا در این فصل پرسپولیس را جمع کنم و نتیجه بگیرم و می‌توانستم با تقویت تیم و برطرف کردن نقاط ضعف تیم به خواسته‌هایم برسم. تازه با مردم انس گرفته بودم و از این ناراحتم. با کسانی بودم که هیچ گاه من را تنها نگذاشتند و دلم از این می‌سوزد. امروز هم آقایان رفته‌اند و هیچ کدام دیگر پاسخگو نیستند.
 
دایی تاکید کرد: تا چه زمانی می‌خواهید به مردم دروغ بگویید؟ همان موقع گفتم با بازیکنانی صحبت کرده‌اند. مگر بیک‌زاده در لیست من بود؟ همان زمان هم برای اردوی تدارکاتی آلمان و اسپانیا آدم فرستاده بودند. کاری که پایه‌اش دروغ باشد نتیجه‌اش این می‌شود. حیف تیم و مردم.
 
وی عنوان کرد: با مردم بودن فضایی دیگر دارد که متاسفانه خیلی‌ها نمی‌فهمند. بعضی از ما خودمان را به بنده خدا می‌چسبانیم در حالی که اگر به خدا بچسبانیم، او به ما چیزهایی می‌دهد که به فکرمان هم نمی‌رسد.
 
دایی گفت: چرا من باید فردا مقابل هواداران پرسپولیس قرار بگیرم؟ مجبور هستم چرا که الان روی نیمکت راه آهن هستم و باید یک جور تیم را به زمین بفرستم. با این حال تمام توانایی‌ام را به کار می‌بندم تا نتیجه خوبی بگیریم اما چرا باید پرسپولیس با این همه هوادار به این روز بیفتد.
 
سرمربی راه‌آهن خاطرنشان کرد: آقایان هر کاری توانستند کردند تا من ضربه بخورم و با سرافکندگی از این تیم بروم اما بالایی نگذاشت این اتفاق بیفتد. با اینکه چیزی که در شان هواداران بود نتوانستم انجام دهم و شرمنده‌شان شدم با این حال می‌توانستم امسال در این تیم موفق شوم و در این تیم باشم. خواست خدا بود که امروز در راه‌آهن باشم و جلوی تیمی که دوستش دارم با تمام وجود قرار بگیرم.
 
وی گفت: قیاس درستی نیست. این آقا که اسم بردید را دوست ندارم ببینم چه برسد به اینکه بخواهم با او تقابل کنم. شما باید برای کسی ارزشی قائل شوید بعد با او تقابل کنید.
 
دایی ادامه داد: در مورد استیلی هم باید بگویم او همبازی من بوده و خاطرات خوب و بد زیادی با حمید دارم و همیشه دوستش داشتم اما راهی که انتخاب کرد درست نبود. شاید خودش بگوید درست بود اما حمید برایم عزیز است و خانواده او مانند خانواده خودم می‌ماند.
 
سرمربی راه‌آهن گفت: حمید استیلی را دوست دارم و این طور نیست که تقابلی با کسی داشته باشم یا منتظر چنین روزی باشم که بخواهم مقابل پرسپولیس قرار بگیرم.
 
دایی در مورد اینکه اگر از وی بخواهند به تیم پرسپولیس برود این کار را خواهد کرد یا نه، گفت: روی حرفی که می‌زنم می‌ایستم و با راه‌آهن قرارداد دارم و با تمام توان تا روزی که مرا بخواهند در این تیم هستم.
 
وی در مورد گزینه‌های مربیگری پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم. می‌گویم پرسپولیس تیم بزرگی است و در حال حاضر هم با بازیکنانی که هر مربی آرزوی آن را دارد، می‌تواند در نیم فصل دوم موفق باشد.
 
دایی در پایان گفت: بازیکنان پرسپولیس در حال حاضر ملی‌پوش هستند یا قبلا ملی‌پوش بودند و کدام مربی دوست ندارد این بازیکنان را داشته باشد؟ تا کی می‌خواهید با الفاظ بازی کنید؟ پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد و می‌تواند در نیم فصل دوم خیلی حرف‌ها برای گفتن داشته باشد و انتظارات هواداران را برطرف کند.




موضوع مطلب :


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 124336