سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازهوای حرمت حرمت حرمت ارزوست صفا صفاوکرمت کرمت کرمت ارزوست
دوشنبه 90 آذر 21 :: 3:30 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

عزیز محمدی:تصمیم سازمان لیگ در برگزاری جام حذفی درست بود/ کی‌روش توصیه‌ای نکرده است

تصویر خبر

رئیس سازمان لیگ برتر گفت: تصمیمی که برای تاریخ برگزاری جام حذفی گرفته‌ شده درست بود.

 


عزیز محمدی در خصوص برنامه ریزی سازمان لیگ برای جام حذفی گفت: با اعلام برنامه های کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شد برنامه ریزی ما برای برگزاری دیدارهای جام حذفی و حتی برگزاری فینال این جام در بهمن درست بود چرا که پس از پایان سال، آنقدر برنامه ها فشرده هستند که مجالی برای برگزاری دیدارهای حذفی نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تقاضای کی‌روش در این باره تاثیرگذار بوده یا نه گفت: اصلا کی‌روش در این باره به سازمان لیگ چیزی نگفته و فقط برنامه های اردویی اش را اعلام کرده است. هر چند که برگزاری و پایان جام حذفی پیش از آغاز سال 91 به نفع تیم ملی هم هست اما کی‌روش در این باره به ما هیچ توصیه ای نکرده و ما پیش بینی می کردیم که چنین فشردگی پیش بیاید.

رئیس سازمان لیگ درباره تقویم سال آینده باشگاه ها هم گفت:این تقویم هم آماده است و ما فکر روزهای آینده را هم کرده ایم.




موضوع مطلب :


دوشنبه 90 آذر 21 :: 3:29 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

مظلومی: گروهبان هم نیستم چه برسد به ژنرال/نمی‌خواهم لقب یکی دیگر را بگیرم

تصویر خبر

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من گروهبان هم نیستم و فقط پرویز مظلومی هستم.

 


پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از مسابقه فردا با نفت آبادان گفت: دربی تمام شد و روی خوبش برای ما بود. برد دلچسبی به دست آوردیم چون توانستیم هواداران را شاد کنیم. از تمام مجموعه استقلال، از مدیریت تا تدارکات تشکر می‌کنم. همه آنها برای ما زحمت کشیدند. از کادر فنی خوب هم تشکر می‌کنم. ما بدنسازی خوبی هم داشتیم و مولایی بدن بازیکنان را به خوبی آماده کرده بود. دو بازی 120 دقیقه‌ای را خیلی خوب برگزار کردیم. تمام کادر فنی از هنکه تا سایرین زحمت زیادی کشیدند و من هم نقش کوچکی در این میان داشتم.

وی ادامه داد: خوشحالیم که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. استقلال به دلیل بازی‌های خوبی که انجام داده توانسته هواداران را جذب کند و در دربی نیز تماشاگران ما بیشتر بودند. دست تک تک آنها را می‌بوسم. همچنین از شاهرخ بیانی و ارژنگی‌نیا آنالیزورهای تیم که آدم‌های پنهانی هستند و زحماتشان دیده نمی‌شود تشکر می‌کنم و این برد را تنها به خودم ربط نمی‌دهم.

مظلومی تاکید کرد: بعد از 120 دقیقه بازی در دربی حالا با 4 روز فاصله باید برابر نفت آبادان بازی کنیم. فقط دو جلسه ریکاوری کردیم و خستگی بازیکنان کمتر شده است. با این حال 4-5 بازیکن ما مصدوم هستند که حضورشان در بازی فردا در ابهام است.

مظلومی با اشاره به تیم نفت آبادان گفت: ‌برای حریف ارزش خاصی قائلم. من خودم اهل آبادان هستم. نفت تیم خوبی است که خارج از خانه نتایج خوبی گرفته است. حتی نفت تهران را در تهران شکست داد و بازی‌های قابل قبولی ارائه داده است اما در تیم ما جباری، میداودی، برهانی، امیرآبادی مصدوم هستند که وضعیت‌شان امشب مشخص می‌شود. به غیر از آن دو سه بازیکن هم خسته هستند و از من تقاضا کردند بازی نکنند.
 
سرمربی استقلال اضافه کرد: از هواداران می‌خواهم در این مسابقه تیم‌شان را تنها نگذارند زیرا سه امتیاز این بازی حیاتی است و اگر ما پیروز شویم قهرمان نیم فصل می‌شویم. هر چند که به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند با این حال می‌خواهم مثل همیشه با داشته‌هایم پیروز شویم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

وی در مورد اینکه برابر نفت آبادان تاکنون یک برد و دو شکست داشته،‌ گفت:‌ اگر منظورتان تیم‌های دیگر است بحثی نیست اما من در استقلال یک بار در خانه نفت شکست خوردم و در تهران این تیم را با6 گل شکست دادیم. بازی بسیار سختی است و حریف بسیار با انگیزه است. شرایط استقلال مثل بازی با پرسپولیس ایده‌آل نیست و امیدوارم در زمین شرایط ایده‌آل شود.

مظلومی با اشاره به لقب ژنرال دربی گفت: از طرف من گاهی اوقات القابی داده می‌شود اما من این لقب‌ها را دوست ندارم زیرا این القاب ماندگار نیست. برخی دوستان لطف کردند و از قول من نوشتند من ژنرال دربی هستم در حالی که من گروهبانی بیش نیستم و ژنرال نیستم. به من گفتند ما برای شما لقب سوبله چوبله را انتخاب کردیم اما گفتم بعد از یک شکست این رسانه این لقب را به من داد و برخی به من گفتند ارباب دربی که من گفتم من فقط مظلومی هستم که برای استقلال کار می‌کنم و تلاش می کنم تیم موفق شود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه پرونده جاسم کرار بسته شده و او را دیگر نمی‌خواهد تصریح کرد: پرونده کرار را نبستیم. او در تاسوعا و عاشورا با اجازه مدیریت به نجف رفت و قرار بود شنبه در تهران باشد تا یکشنبه در جلسه باشگاه شرکت کند و بیاید از خودش دفاع کند.

مظلومی مبنی بر اینکه این اولین بازی سرمربی جدید نفت آبادان است و آیا با افکار او که در اختیار کی‌روش بوده، آشنایی دارد یا نه،‌ عنوان کرد: ‌متاسفانه با ایده و افکار او آشنایی ندارم و نمی‌دانم تیمش با چه روشی بازی خواهد کرد. به همین دلیل یک نیمه را از دست خواهیم داد اما می‌دانم مربی خوب و نامداری است. هر چند او نمی‌تواند یک هفته‌ای تاثیر زیادی در تیم گذاشته باشد اما حضورش به بازیکنان این تیم انگیزه زیادی خواهد داد. بازیکنان می‌خواهند خودشان را به مربی جدید نشان دهند. همانطور که در دیدار با نفت آبادان حضورش در ورزشگاه به بازیکنان نفت آبادان انگیزه داد ولی از نظر فنی نمی‌تواند در یک هفته خیلی تاثیرگذار باشد.

وی در مورد برنامه استقلال در نیم فصل گفت: دو برنامه خواسته‌ام. اول اینکه اردویی در کیش فراهم شود که در سه روز اول بازیکنان به همراه خانواده‌هایشان در اردو باشند و استراحت کنند و پس از آن تمرینات جدی را بدون حضور خانواده بازیکنان انجام دهیم. اگر برنامه این سفر فراهم نشد، در تهران تمرینات را پیگیری می‌کنیم آن هم بعد از سه روز استراحت. فرصت زیادی نداریم و 12 روز بعد باید در جام حذفی بازی کنیم. فرصتی برای سفر به خارج نیست ضمن اینکه من خیلی به دنبال سفر به خارج از کشور نیستم زیرا در کشور خودمان هم مناطق زیادی برای اردو داریم.

مظلومی در مورد اینکه لقب ژنرال دربی که به شما داده شد، باعث ایجاد تشابه با لقب مربی دیگری می‌شود گفت: من دنبال لقب نیستم. این ژنرال دربی نیز پیشنهاد دوستان خود شما بود. نمی‌خواهم لقب یکی دیگر را بگیرم. متاسفانه برخی رسانه‌ها هدف‌دار عمل می‌کنند و امروز نوشته بودند من ژنرال استقلال هستم در صورتی که این چنین نبود.

وی در مورد اینکه پاداش پیروزی در دربی را گرفته‌اند یا خیر گفت: قرار است پاداش را امروز بگیریم. البته سرمربیان کمی بیشتر از بازیکنان پاداش می‌گیرند.




موضوع مطلب :


دوشنبه 90 آذر 21 :: 3:28 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

دنیزلی: بازنشستگی را به تعویق انداختم، دوباره برمی‌گردم

تصویر خبر

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد تصمیم خود را تغییر می‌دهد و قصد دارد به مستطیل سبز بازگردد.

 

 

 مصطفی دنیزلی اعلام کرد که تصمیم گرفته از بازنشستگی خارج شود و بار دیگر فعالیت خود را به عنوان مربی یا مدیر فنی از سر گیرد.

این مربی گفت: می توانم هنوز فعالیت کنم. در تصمیم قبلی‌ام تجدید نظر کردم و بازنشستگی را به تعویق انداختم. فکر می‌کنم در هر تیمی کار کنم، آخرین ایستگاه فعالیتم خواهد بود. 
 
دنیزلی که در سال‌های 2006 تا 2007 هدایت سرخ‌پوشان تهرانی را برعهده داشت، در مورد شایعه بازگشت‌اش به بشیکتاش عنوان کرد از تیم سابقش پیشنهاد گرفته اما هنوز پاسخی نداده است.

در این مصاحبه وی علت تغییر نقطه نظرش را برای بازگشت به صحنه ورزش، وضعیت نابسامان فوتبال باشگاهی ترکیه و مطرح بودن بحث رشوه‌خواری بیان کرد.

اظهارات دنیزلی در حالی انتشار یافته که گفته می‌شود وی یکی از گزینه‌های مربیگری پرسپولیس برای جانشینی حمید استیلی است.




موضوع مطلب :


دوشنبه 90 آذر 21 :: 12:38 صبح ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

تساوی اوساسونا در غیبت نکونام

در ادامه هفته شانزدهم لالیگا اوساسونا در غیاب نکونام مقابل مالاگا به تساوی دست یافت.



 رقابتهای هفته شانزدهم لالیگا که تمام بازی های آن تحت الشعاع دیدار شب گذشته ال کلاسیکو قرار گرفته بود امروز پیگیری شد و طی آن نتایج زیر بدست آمد:

رایووایکانو یک – اسپورتینگ خیخون 3
گل‌ها: میچو (90) برای رایووایکانو و داوید بارال (9)، ناچو نووو (37، 67) برای خیخون

ختافه یک – گرانادا صفر
گل: فرانسیسکو کاسکوئرو (78)

ویارئال یک – رئال سوسیداد یک
گل‌ها: میکل آرانبورو (52) برای سوسیداد و مارکو روبن (72) برای ویارئال
اخراج: گورکا الوستوندو (62) از سوسیداد

مالاگا یک – اوساسونا یک
گل‌ها: خوان میگل خیمنس (70) برای مالاگا و ایبراهیم بالده (33) برای اوساسونا

ساراگوسا صفر – مایورکا یک

وحید هاشمیان:استیلی برای تیم زحمت کشید

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد مسئولان این باشگاه هر تصمیمی می گیرند به خیر و صلاح سرخپوشان باشند.


  وحید هاشمیان در پایان تمرین امروز تیم پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: فکر می کنم هنوز سرمربی انتخاب نشده اما امیدوارم هر تصمیمی باشگاه می‌گیرد به خیر و صلاح تیم باشد و بتوانیم در بازی‌های آینده موفق شویم.

وی ادامه داد: برد و باخت در فوتبال وجود دارد اما از آنجائیکه استقلال رقیب دیرینه ماست این شکست برای هواداران حساسیت زیادی داشت.

مهاجم تیم پرسپولیس ادامه داد: استیلی برای تیم زحمات زیادی کشید اما زمانی که دید شرایط مهیا نیست رفت.

هاشمیان در پایان گفت: ما بازیکن تیم هستیم و طبق قراردادمان باید تمام تلاش‌مان را به کار گیریم تا پرسپولیس در آینده به نتایج لازم دست یابد.

گل: ویکتور کاستانو (39)



موضوع مطلب :


دوشنبه 90 آذر 21 :: 12:38 صبح ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

باید مربی‌ای در حد کی‌روش به پرسپولیس بیاورند

علی پروین گفت: دود اتفاقات میان کاشانی و دایی به چشم استیلی رفت و پرسپولیس برای این فصل خوب بسته نشد، اما اکنون همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا یک مربی بزرگ برای پرسپولیس بیاوریم.


     علی پروین در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم به خبرنگاران گفت: دیروز جلسه‌ای با رویانیان داشتیم و قرار شد فعلا محسن عاشوری هدایت پرسپولیس را بر عهده داشته باشد تا یک مربی درجه یک برای این تیم انتخاب کنیم. البته وقت هم نیست. هر مربی که بیایید سه، چهار ماه طول می‌کشد تا بچه‌ها را بشناسد. شرایط سخت است و باید ببنیم چه می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه امروز کمیته فنی سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب خواهد شد، گفت: امروز جلسه داریم، اما معلوم نیست در این جلسه سرمربی جدید تیم انتخاب شود چون هنوز گزینه نزدیکی را به شرایط پرسپولیس نداریم و درباره هیچ شخصی به جمع‌بندی نرسیده‌ایم. باشگاه با مربیان بزرگی صحبت کرده است، اما آوردن آن‌ها طول می‌کشد و زمان می‌خواهد. فعلا عاشوری هدایت تیم را بر عهده دارد تا ببینم چه می‌شود.

وی با بیان این که از حمید استیلی در مسئولیت‌های فنی پرسپولیس استفاده خواهد شد، گفت: باید از زحماتی که استیلی برای این تیم کشید تشکر کنم. حمید حتما کنار ما خواهد بود، حال با هر پستی که خودش بخواهد و با او هماهنگ شود. در جلسه دیروز هم این موضوع را مطرح کردم و قرار شد با حمید صحبت کنیم تا او در کنار ما باشد.

پروین با بیان این که پرسپولیس چوب خوب بسته نشدنش را در ابتدای فصل می‌خورد، گفت: تیم ما برای این فصل خوب بسته نشد. ما الان بازیکنان مصدوم و محروم متعددی داریم و نفرات جایگزین حرفه‌ای و مناسبی‌ هم برایشان نیست. امیدوارم دو بازی آینده تا نیم فصل را سپری کنیم تا بعد از آن 14 ـ 15 روز زمان داشته باشیم تا تیم احیا شود.

پروین در پاسخ به این سوال که آیا در بحث انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس این که او با شرایط فوتبال ایران آشنا باشد یا نباشد هم مطرح است اظهار کرد: اتفاقا همین مساله هم در جلسه دیروز صحبت شد. فکر می‌کنم ما باید مربی در این مقطع بیاوریم که از فوتبال ایران و از بازیکنان ایرانی شناخت داشته باشد. به طور مثال جمال حاجی یکی از گزینه‌های ما است و در جلسه کمیته فنی امروز روی او بحث خواهیم کرد، اما او هم از فوتبال ایران و تیم ما شناختی ندارد. به هر حال مشکل زیاد است، آقا.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لوکا بوناچیچ هم از گزینه های پرسپولیس هست؟ چرا که امروز شایعات زیادی مبنی بر حضور احتمالی او در این تیم مطرح شد خطاب به خبرنگاران گفت: از نظر شما آیا لوکا خوب است؟

بعضی از خبرنگاران گفتند در این مقطع و با توجه به شرایط اخلاقی لوکا شاید برای پرسپولیس مناسب نباشد که پروین گفت: پس او را نمی‌آوریم!

پروین ادامه داد: باید مربی بیاوریم تا همه بازیکنان هم او را قبول داشته باشند و همه جوانب مربوط به جذب او را در نظر بگیریم. گزینه‌های مختلفی مطرح است که باید روی آن‌ها بررسی بیشتری داشته باشیم.

پروین با بیان این که به هیچ وجه بر روی نیمکت پرسپولیس نخواهد نشست، هر گونه دخالت در ارنج کردن پرسپولیس برای دو بازی آینده را رد کرد و گفت: پرسپولیس را در چند بازی آینده محسن عاشوری ارنج خواهد کرد و من هیچ دخالتی نخواهم کرد. اگر مشورتی خواستند به آن‌ها می‌دهم وگرنه که هیچ. زمانی که استیلی هم بود همین رویه را داشتم.

پروین در ادامه درباره شکست پرسپولیس در داربی مقابل استقلال نیز به خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم اشتباهات فردی بعضی از بازیکنان باعث این شکست شد. ما در طول 90 دقیقه خوب بودیم. البته شما ببینید با این همه بازیکن محروم و مصدوم چطور باید آن بازی را می‌بردیم؟! استقلال تیمی است که خوب بسته شده و معتقدم از سه جامی که پیش‌رو دارد، در دو جام شانس قهرمانی دارد و البته لیاقتش را هم دارد.

پروین با تاکید بر این که دود اتفاقات میان حبیب کاشانی و علی دایی به چشم حمید استیلی رفت، گفت: واقعا آتشی که آن زمان به پا شد، دودش به چشم استیلی رفت. تیم ما تا آن زمان خوب بسته نشد. شب قبل از این که حمید استیلی بخواهد به پرسپولیس بیاید به او گفتم که کارت خیلی سخت است. آن زمان هم تیم نصفه و نیمه‌ای داشتیم. با 10 ـ 15 بازیکن به ترکیه رفتند و فشارها از همان زمان شروع شد. استیلی فشار زیادی را تحمل کرد. حال دیگر گذشته‌ها گذشته و امیدوارم در آینده تیم ما بهتر شود.

وی درباره مسابقه آتی پرسپولیس مقابل راه‌آهن و تقابلی که سرخپوشان با علی دایی خواهند داشت گفت: تقابل خاصی نیست. دایی بازیکن پرسپولیس بوده. او هم زمانی شاگرد من بود و از بزرگان فوتبال این مملکت است. ما تنها یک مسابقه فوتبال در پیش داریم. اگر راه‌آهن را ببریم تا حد زیادی شرایط روحی تیم خوب می‌شود و جبرانی از گذشته خواهیم داشت.

پروین در واکنش به جمله یکی از خبرنگاران که گفت شایعه پیوستن بوناچیچ به پرسپولیس خیلی پررنگ‌ شده است با خنده گفت: الان به من اس ام اس دادند و گفتند کار بوناچیچ و پرسپولیس تمام شده است. تیمی که سرمربی ندارد، از این شایعات برایش مطرح می‌شود. باید ببنیم اوضاع چگونه می‌شود.

وی همچنین در واکنش به این که آیا بازیکنان پرسپولیس از لوکا بوناچیچ ناراحت نیستند، خاطر نشان کرد: اینها را باید از خودشان بپرسید. من همیشه سعی می‌کنم با بازیکنان صحبت کنم. آن‌ها نزد من می‌آیند و مشکلاتشان را در میان می‌گذارند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر مربی خارجی بزرگ یا مربی چون لوکا بوناچیچ به پرسپولیس آمد و خواست اختیار تمام وسایل فنی تیم را بر عهده داشته باشد، شما با او مشکلی نخواهید داشت، به خبرنگاران گفت: من نه مدیر فنی‌ام و نه یکی از اعضای کادر فنی. ما به عنوان بزرگ‌تر به پرسپولیس آمدیم تا این تیم به جایگاه واقعی خودش برسد. امیدوارم بتوانم مثمرثمر باشم. هر کسی که بیاید و برای تیم مفید باشد ما با او مشکلی نداریم و اصلا همه کاره مسایل فنی باشد. ما فقط می‌خواهیم پرسپولیس موفق باشد.

پروین خودش در ادامه گفت: فکر می‌کنم که این حرف خیلی درست باشد.

پروین در پاسخ به این سوال که آیا شما با آوردن سرمربی ایرانی به ویژه‌ حمید درخشان برای جانشینی استیلی مخالف بودید تصریح کرد: من با هیچ آدمی مشکل ندارم. خود شما الان اگر صحبت نادرستی از من بنویسید و منتشر کنید، من فردا با شما باز هم احوالپرسی خواهم کرد. منتهی در بحث انتخاب سرمربی، سردار رویانیان اعتقاد دارد که باید سرمربی خارجی به این تیم بیاورد و در این مقطع مربی ایرانی نمی‌تواند مشکلات پرسپولیس را حل کند. شاید اصلا من خودم موافق حضور مربی ایرانی باشم، اما باشگاه اعتقاد دیگری دارد. البته بنده معتقدم که اگر قرار باشد مربی خارجی به پرسپولیس بیاورند باید کسی در حد کارلوس کی‌روش باشد.




موضوع مطلب :


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 46
کل بازدیدها: 124588