سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازهوای حرمت حرمت حرمت ارزوست صفا صفاوکرمت کرمت کرمت ارزوست
دوشنبه 90 آذر 21 :: 9:28 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

کاستا:بازیکنان نباید از استقلال بترسند

سرمربی پرتغالی تیم صنعت نفت آبادان تلاش می کند ترس از استقلال در اندیشه‌ی بازیکنانش رسوخ نکند.


 سرمربی صنعت در آبادان روز قبل از مسابقه حساس تیمش مقابل صدرنشین لیگ به ایراد سخنانی درباره بازی مقابل استقلال، شرایط حضورش در تیم صنعت نفت پرداخت.

 وی در ابتدا اظهار کرد: من مرد فوتبال هستم، با فوتبال زندگی می‌کنم، با تیم‌های باشگاهی پرتغال و کشورم و تعدادی از تیم‌های دیگر چون ناکایامای ژاپن، اسپورتینگ لیسبون و تیم‌های دیگری در کشورهای مختلف کار کردم.

 وی ادامه داد: این اولین باری نیست که خارج از پرتغال مربی‌گری می‌کنم. خودم را آماده سازگاری با شرایط محیطی شهر آبادان و کار کردن با این تیم کرده‌ام.

 کاستا با اشاره به بازی فردا مقابل استقلال گفت: تیمی که مقابل آن بازی می‌کنیم، از بهترین تیم‌های ایران است. تلاش می‌کنیم بازی خوب و باکیفیتی از خودمان به نمایش بگذاریم. حریف ما از بازیکنان بسیار حرفه‌ای برخوردار است. به بازیکنان‌مان گفته‌ام که از تیم استقلال نباید ترسید.

 وی همچنین گفت: اگر بازیکنان توانایی خودشان را در این بازی به اجرا دربیاورند می‌توانیم نتایج مورد نظرمان را کسب کنیم. تلاش ما برای این بازی این است که فوتبال باکیفیتی مقابل استقلال داشته باشیم.

 خوزه کاستا با اشاره به محرومان و مصدومان تیم صنعت نفت اظهار کرد: از زمانی که من به این تیم آمده‌ام، دو سه بازیکن وارد مرحله ریکاوری شدند که اکنون در حال بازسازی و تمرین سبک هستند. برای این بازی محروم نداریم و به طور کلی در مقایسه با بازی قبلی همه آماده هستند.

 دستیار سابق کی‌روش در تیم ملی پرتغال در بازی‌های جام جهانی 2010 از همکاری‌های قبلی خود و کی‌روش و شرایط حضورش در ایران به شرح زیر خبر داد: با کی‌روش سال‌ها رابطه دوستی داشتم در مدتی که با او کار کردم گاهی به عنوان دستیار و گاهی به عنوان سرمربی کار کرده‌ام. بعد از بازی‌های جام جهانی 2010 در ماه آگوست وقتی که کی‌روش از فدراسیون پرتغال جدا شد، من هم از آن تیم جدا شدم و می‌خواستم به عنوان سرمربی مستقل به کار خودم ادامه بدهم.

 با مشورت کی‌روش و هماهنگی با مسئولان صنعت نفت، آن‌ها با من تماس گرفتند و من خیلی سریع به ایران آمدم و با مسئولان صنعت نفت به توافق رسیدیم. پس از توافق به همکاری با مسئولان صنعت نفت مدت زمانی را به دنبال کسب اطلاعات درباره تیم و بازیکنان بودم. اولین چیزی که به مسئولان صنعت نفت قول دادم این که خیلی سخت با این تیم کار کنم و بازیکنان را در شرایط بسیار خوبی قرار دهم چراکه روی یک تیم فوتبال بیشتر از این نمی‌شود قول داد و در قراردادم قید شده که اگر روند خوبی را با تیم داشته باشیم، مزایایی به من تعلق گیرد.

 خوزه آلبرتو کاستا به مدت 7 سال در تیم‌های مختلف دستیار و کمک مربی کی‌روش بوده است. وی همچنین در آکادمی فوتبال منچستریونایتد سابقه مربی‌گری دارد. زمانی که این مربی هدایت تیم 21 ساله‌های پرتغال را بر عهده داشت، همزمان کی‌روش سرمربی تیم فوتبال زیر 18 ساله‌های پرتغال بود.

 




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 39
کل بازدیدها: 124563