سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازهوای حرمت حرمت حرمت ارزوست صفا صفاوکرمت کرمت کرمت ارزوست
دوشنبه 90 آذر 21 :: 9:23 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

گواردیولا:کرویف بیشترین تاثیررا روی کارمن داشت

پپ گواردیولا، سرمربی بارسا، اعلام کرد یوهان کرویف بیشترین تاثیر را در دوران حرفه ای اش داشته اما خوان مانوئل لیو، سرمربی سابق آلمریا را نیز در روند کارش اش موثر دانست.


 گواردیولا در اوایل دهه 1990 زیر نظر کرویف کار کرد و هنوز احترام زیادی برای اسطوره هلندی قائل است.
 
 او در گفتگو با سایت اختصاصی فیفا گفت:" یوهان کرویف بیشترین تاثیر را در کار من داشت. من شش سال با او کار کردم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. خوان مانوئل میو نیز تاثیر زیادی در کار من داشت. او برای شش ماه مربی من در مکزیک بود اما ما دوران فوق العاده ای با هم داشتیم و من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. من احترام زیادی برای او قائلم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. 

 او سپس در مورد تصمیمش برای استفاده از هافبک های تیم در سایر پست ها صحبت کرد و گفت:" خط میانی بخش مهم تیم من است. هافبک ها بازیکنان باهوشی هستند و به کل تیم فکر می کنند. آنها بازیکنان خودخواهی نیستند و بهتر از سایر بازیکنان بازی را درک می کنند. هر چه هافبک های بیشتری داشته باشید، راحت تر می توانید از آنها در سایر پست ها استفاده کنید.
 
 آنها بازیکنانی چند پسته هستند و این به ما کمک می کند تا با بازیکنان کمتری کار کنیم.
 
 من هرگز نگران داشتن یک تیم کوچک (از نظر تعداد بازیکن) نیستم. در واقع این می تواند برای ما بهتر باشد. من به بازیکنانم اطمینان کامل دارم و فلسفه من این است که برای هر مشکلی یک راه حل وجود دارد."
 
 بارسا در حال حاضر برای شرکت در رقابت های جام باشگاه های جهان در ژاپن به سر می برد. آنها پنج شنبه در دیدار نیمه نهایی مقابل السد قرار خواهند گرفت.
 




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 39
کل بازدیدها: 124557