سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازهوای حرمت حرمت حرمت ارزوست صفا صفاوکرمت کرمت کرمت ارزوست
سه شنبه 90 آذر 22 :: 6:15 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

حضور دلالان در تمرین پرسپولیس ممنوع شد/ اظهارات رویانیان درباره مشکلات سوخت!

تصویر خبر

با دستور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حضور دلال‌ها در تمرین این تیم ممنوع شد.

 


در پی اتفاقات چند وقت اخیر و حضور برخی دلالان در تمرین پرسپولیس رویانیان مدیرعامل این باشگاه امروز با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر گفت: هیچ دلالی حق ندارد در این ورزشگاه حضور پیدا کند. این افراد باید از شناخته و دیپورت شوند.

همچنین در پایان تمرین امروز یک دوربین تلویزیونی برای مصاحبه با رویانیان به محل تمرین پرسپولیسی‌ها آمده بود. رسانه‌های نوشتاری با دیدن این دوربین نسبت به اینکه چرا آنها نمی‌توانند وارد ورزشگاه شوند اعتراض‌ کردند. مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که دوربین فوق برای گفت‌وگوی رویانیان برای مشکلات سوخت در کشور به ورزشگاه درفشی‌فر آمده و درباره پرسپولیس نمی‌خواهد صحبت کند! این موضوع باعث تعجب خبرنگاران شد.

حضور رویانیان، انتقاد هواداران و تمرینات ویژه کریمی

تصویر خبر

تمرین امروز پرسپولیس با حضور رویانیان و پشت درهای بسته برگزار شد.

 


تمرین پرسپولیس برای دیدار روز پنجشنبه مقابل راه‌آهن از ساعت 11 صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر و پشت درهای بسته برگزار شد.

حدود 30 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و پشت نرده‌های ورزشگاه درفشی‌فر به عملکرد مسئولان سابق و حال حاضر پرسپولیس، بازیکنان و کادر فنی اعتراض داشتند. آنها معتقد بودند  باید هر چه سریع‌تر سرمربی پرسپولیس انتخاب شود.
در همین حال بود که مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به جمع هواداران آمد و دقایقی با آنها گفت‌وگو کرد.

هواداران اعتراض‌های خود را بر مبنی بر کری خوانی فتح‌الله زاده و مظلومی برای پرسپولیس اعلام کردند و گفتند که ببینید پرسپولیس به چه روزی افتاده که استقلالی‌ها برایش کری می‌خوانند.

یکی از هواداران خطاب به روابط عمومی پرسپولیس گفت شما مگر نمی‌گویید هواداران سرمایه‌های اصلی ما هستند پس چرا باید پشت درهای بسته باشیم  و نمی‌توانیم با مدیرعامل باشگاه چند کلام صحبت کنیم که روابط عمومی باشگاه سعی کرد با صحبت‌هایی آنها را آرام کند.

*حدود 40 دقیقه از تمرین امروز گذشته بود که علی پروین به ورزشگاه درفشی‌فر آمد.
علیرضا محمد تمرین نکرد

* رویانیان با حضور در محل تمرین با بازیکنان و کادرفنی صحبت کرد.

*علی کریمی تمرینات ویژه‌ای انجام داد.

همچنین مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: از هفته آینده تمهیداتی اندیشیده‌ایم که خبرنگاران فقط یک یا دو جلسه بتوانند به ورزشگاه درفشی‌فر بیایند و تمرینات را تحت پوشش قرار دهند و در سایر روزها تمرینات پشت درهای بسته برگزار می‌شود.




موضوع مطلب :


سه شنبه 90 آذر 22 :: 6:13 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

آخرین شرایط مصدومان پرسپولیس/غیبت 3 بازیکن مقابل راه‌آهن/ نوری به اردو می رود، رضایی مشکلی ندارد

تصویر خبر

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس از غیبت 3 بازیکن در بازی مقابل راه‌آهن خبر داد.

 


دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری اظهار داشت: پس از تستی که از وحید هاشمیان گرفتیم مشخص شد او در دیدار روز پنجشنبه مقابل راه‌آهن به میدان نخواهد رفت. حمید علی عسگر هم فعلا دوران بدنسازی خود را طی می‌کند و علیرضا محمد نیز دچار کشیدگی شدید شده است. بدین ترتیب این 3 بازیکن را مقابل راه‌آهن نداریم.

وی در خصوص محمد نوری گفت: این بازیکن دچار کشیدگی شدید و پارگی چهار سر داخلی ران پا شده است. نوری را به اردو می‌بریم و سپس درباره‌اش تصمیم می‌گیریم.

چشمه‌سری در مورد احتمال جراحی غلامرضا رضایی عنوان کرد:‌ کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس وضعیت رضایی را بررسی کرد و مشخص شد او نیازی به جراحی ندارد. رضایی با فیزیوتراپی، استراحت و تزریق خوب می‌شود و در بازی مقابل راه‌آهن می‌تواند به میدان برود.

یانیه مشترک ملوان بندرانزلی و تراکتور سازی تبریز/هواداران با اخلاق دو تیم برنده واقعی هستند

تصویر خبر

 دو باشگاه ملوان و تراکتورسازی در آستانه دیدار با یکدیگر بیانیه مشترک دادند.

 


باشگاه‌های فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی و تراکتورسازی تبریز با اعتقاد راسخ به لزوم رعایت ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و منش پهلوانی در عرصه فوتبال که متأثر از ریشه دیرین این دو تیم در فوتبال کشورمان است و با رعایت اصول رقابت حرفه‌ای و سالم و با ادای احترام به یکدیگر سعی در رسیدن به سطوح بالاتر فوتبال ملی و بین المللی دارند.

ما بازیکنان دو تیم را نمایندگان شایسته فرهنگ والا و غنی مردم شهرستان‌های بندرانزلی و تبریز می‌دانیم دو شهری که در تعمیق و گسترش فرهنگ مدارا و اخلاق ورزشی نقش بسزایی در ورزش کشور داشته‌اند.

اهتمام جدی به منش و روش ایرانیان در تولید و ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی و ایرانی، تقویت وحدت ملی، ایجاد روحیه برادری و تعاون و مشارکت در افزایش همدلی و کمک به گسترش نظم و امنیت عمومی در ورزشگاه‌ها ناشی از غنای فرهنگی مردمان شریف شهرهای انزلی و تبریز است که در سایه آن فوتبالیست‌های با اخلاقی چون مرحوم سیروس قایقران و کریم باقری به جامعه ورزش کشور معرفی شده‌اند.

باشگاه‌های ملوان و تراکتورسازی با الگوسازی در ورزش سعی بر سم زدایی آفت‌های ورزش کرده و به صورتی هدفمند برای رسیدن به ورزش حرفه‌ای تلاش می‌کنند و دراین رهگذر نیازمند همراهی هواداران فهیم و با فرهنگ خود بوده و بر این باوریم که در تمامی مسابقات فی مابین برنده اصلی هواداران با اخلاق هر دو تیم هستند.
در هفته هفدهم لیگ برتر روز جمعه ملوان و تراکتورسازی به مصاف یکدیگر می‌روند.




موضوع مطلب :


سه شنبه 90 آذر 22 :: 6:11 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

حاشیه دیدار استقلال و نفت آبادان 1

استقلال نسبت به دیدار با پرسپولیس در جام حذفی 5 تغییر داشته است.


   * هواداران استقلال، مظلومی را به خاطر موفقیت های اخیر تیم تشویق می‌کردند.

* حدود 100 تماشاگر حامی نفت آبادان هستند که بعد از گلزنی این تیم در ورزشگاه شادمانی کردند.

* استقلال نسبت به دیدار با پرسپولیس در جام حذفی 5 تغییر داشته است. علی حمودی، جواد شیرزاد، محسن یوسفی، فریدون زندی و اسماعیل شریفات در این بازی از ابتدا در ترکیب استقلال هستند.

* خسرو حیدری در فهرست 18 نفره استقلال قرار دارد و نیمکت نشین است اما مجتبی جباری به دلیل مصدومیت در این بازی غایب است.

* پیش از آغاز بازی علی ممبینی از تیم نفت آبادان به سمت منصور پورحیدری رفت و رسول نویدکیا نیز از مظلومی برای حضور در میدان رخصت خواست.

* حمید فرخ‌نژاد بازیگر سینما، علی امیری و علی نظری جویباری از مسئولان استقلال در جایگاه ویژه حضور  دارند.

* بسیاری از هواداران که در ورزشگاه حاضرند به خاطر سرما ایستاده بازی را تماشا می‌کنند.

* ماموران، تماشاگرانی که در طبقه دوم ورزشگاه قرار داشتند را به طبقه اول هدایت کردند.

* فرهاد مجیدی بعد از گلزنی به نفت با شعار "مجیدی باغیرت" تشویق شد.

 نیمه اول مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود نفت آبادان به پایان رسید.

 




موضوع مطلب :


سه شنبه 90 آذر 22 :: 6:10 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

رمضانپور رئیس کمیته امنیت فدراسیون شد

در حکمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال، مسلم رمضانپور به عنوان رئیس کمیته امنیت فدراسیون منصوب شد.


     به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در بخشی از این حکم آمده است:« نظر به تخصص و تجربه جنابعالی و بر اساس اصل 40 اساسنامه فدراسیون فوتبال ، جنابعالی به عنوان رئیس کمیته امنیت فدراسیون فوتبال منصوب می‌شوید.»
پیش از این غلامعلی تاجیک (مدیر کل اسبق حراست مرکزی وزارت ورزش و جوانان) ریاست این کمیته را بر عهده داشت.
فدراسیون فوتبال به جهت زحمات وی از تاجیک تقدیر و تشکر کرد.

 

خبر بد برای اینتر و رانیری

به گزارش نشریه گاتزتا دلو اسپورت، کلودیو رانیری، سرمربی اینتر، احتمالا نمی تواند در دیدارهای باقی مانده سال 2011 از آندره آ رانوچیا، مدافع جوان تیمش، استفاده کند.


    رانوچیا در فهرست تیمش برای دیدار امشب مقابل جنوا قرار داشت اما در تمرینات روز گذشته اینتر دچار مصدومیت شد و به این ترتیب این دیدار را از دست داد.

هنوز مشخص نیست این مدافع 23 ساله به دلیل مصدومیت تا چه زمانی نمی تواند اینتر را همراهی کند اما این نگرانی وجود دارد که او نتواند تا تعطیلات زمستانی برای نرآتزوری به میدان برود.

قرار است امروز معاینات بیشتری روی پای مصدوم او انجام شود. او در این فصل مصدومیت های زیادی را پشت سر گذاشت و تاکنون تنها 5 بار برای تیمش به میدان رفته است.

 




موضوع مطلب :


سه شنبه 90 آذر 22 :: 6:8 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته

تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته انجام می‌شود و خبرنگاران و تماشاگران فقط یک روز در هفته می‌توانند در تمرین حاضر شوند.


    به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، با توجه به شرایط موجود و نیاز تیم به آرامش و تمرکز کامل در مقطع کنونی که تغییر و تحولات در جریان است، با هماهنگی کادر فنی پرسپولیس تصمیم گرفته شد تمرینات تیم تا اطلاع ثانوی پشت درهای بسته برگزار شده و یک روز در هفته شرایط برای حضور تماشاگران، خبرنگاران و تصویربرداران فراهم خواهد بود.

 




موضوع مطلب :


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 46
کل بازدیدها: 124587