سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازهوای حرمت حرمت حرمت ارزوست صفا صفاوکرمت کرمت کرمت ارزوست
سه شنبه 90 آذر 22 :: 6:13 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

آخرین شرایط مصدومان پرسپولیس/غیبت 3 بازیکن مقابل راه‌آهن/ نوری به اردو می رود، رضایی مشکلی ندارد

تصویر خبر

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس از غیبت 3 بازیکن در بازی مقابل راه‌آهن خبر داد.

 


دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری اظهار داشت: پس از تستی که از وحید هاشمیان گرفتیم مشخص شد او در دیدار روز پنجشنبه مقابل راه‌آهن به میدان نخواهد رفت. حمید علی عسگر هم فعلا دوران بدنسازی خود را طی می‌کند و علیرضا محمد نیز دچار کشیدگی شدید شده است. بدین ترتیب این 3 بازیکن را مقابل راه‌آهن نداریم.

وی در خصوص محمد نوری گفت: این بازیکن دچار کشیدگی شدید و پارگی چهار سر داخلی ران پا شده است. نوری را به اردو می‌بریم و سپس درباره‌اش تصمیم می‌گیریم.

چشمه‌سری در مورد احتمال جراحی غلامرضا رضایی عنوان کرد:‌ کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس وضعیت رضایی را بررسی کرد و مشخص شد او نیازی به جراحی ندارد. رضایی با فیزیوتراپی، استراحت و تزریق خوب می‌شود و در بازی مقابل راه‌آهن می‌تواند به میدان برود.

یانیه مشترک ملوان بندرانزلی و تراکتور سازی تبریز/هواداران با اخلاق دو تیم برنده واقعی هستند

تصویر خبر

 دو باشگاه ملوان و تراکتورسازی در آستانه دیدار با یکدیگر بیانیه مشترک دادند.

 


باشگاه‌های فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی و تراکتورسازی تبریز با اعتقاد راسخ به لزوم رعایت ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و منش پهلوانی در عرصه فوتبال که متأثر از ریشه دیرین این دو تیم در فوتبال کشورمان است و با رعایت اصول رقابت حرفه‌ای و سالم و با ادای احترام به یکدیگر سعی در رسیدن به سطوح بالاتر فوتبال ملی و بین المللی دارند.

ما بازیکنان دو تیم را نمایندگان شایسته فرهنگ والا و غنی مردم شهرستان‌های بندرانزلی و تبریز می‌دانیم دو شهری که در تعمیق و گسترش فرهنگ مدارا و اخلاق ورزشی نقش بسزایی در ورزش کشور داشته‌اند.

اهتمام جدی به منش و روش ایرانیان در تولید و ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی و ایرانی، تقویت وحدت ملی، ایجاد روحیه برادری و تعاون و مشارکت در افزایش همدلی و کمک به گسترش نظم و امنیت عمومی در ورزشگاه‌ها ناشی از غنای فرهنگی مردمان شریف شهرهای انزلی و تبریز است که در سایه آن فوتبالیست‌های با اخلاقی چون مرحوم سیروس قایقران و کریم باقری به جامعه ورزش کشور معرفی شده‌اند.

باشگاه‌های ملوان و تراکتورسازی با الگوسازی در ورزش سعی بر سم زدایی آفت‌های ورزش کرده و به صورتی هدفمند برای رسیدن به ورزش حرفه‌ای تلاش می‌کنند و دراین رهگذر نیازمند همراهی هواداران فهیم و با فرهنگ خود بوده و بر این باوریم که در تمامی مسابقات فی مابین برنده اصلی هواداران با اخلاق هر دو تیم هستند.
در هفته هفدهم لیگ برتر روز جمعه ملوان و تراکتورسازی به مصاف یکدیگر می‌روند.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 39
کل بازدیدها: 124554