سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازهوای حرمت حرمت حرمت ارزوست صفا صفاوکرمت کرمت کرمت ارزوست
سه شنبه 90 آذر 22 :: 6:15 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

حضور دلالان در تمرین پرسپولیس ممنوع شد/ اظهارات رویانیان درباره مشکلات سوخت!

تصویر خبر

با دستور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حضور دلال‌ها در تمرین این تیم ممنوع شد.

 


در پی اتفاقات چند وقت اخیر و حضور برخی دلالان در تمرین پرسپولیس رویانیان مدیرعامل این باشگاه امروز با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر گفت: هیچ دلالی حق ندارد در این ورزشگاه حضور پیدا کند. این افراد باید از شناخته و دیپورت شوند.

همچنین در پایان تمرین امروز یک دوربین تلویزیونی برای مصاحبه با رویانیان به محل تمرین پرسپولیسی‌ها آمده بود. رسانه‌های نوشتاری با دیدن این دوربین نسبت به اینکه چرا آنها نمی‌توانند وارد ورزشگاه شوند اعتراض‌ کردند. مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که دوربین فوق برای گفت‌وگوی رویانیان برای مشکلات سوخت در کشور به ورزشگاه درفشی‌فر آمده و درباره پرسپولیس نمی‌خواهد صحبت کند! این موضوع باعث تعجب خبرنگاران شد.

حضور رویانیان، انتقاد هواداران و تمرینات ویژه کریمی

تصویر خبر

تمرین امروز پرسپولیس با حضور رویانیان و پشت درهای بسته برگزار شد.

 


تمرین پرسپولیس برای دیدار روز پنجشنبه مقابل راه‌آهن از ساعت 11 صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر و پشت درهای بسته برگزار شد.

حدود 30 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و پشت نرده‌های ورزشگاه درفشی‌فر به عملکرد مسئولان سابق و حال حاضر پرسپولیس، بازیکنان و کادر فنی اعتراض داشتند. آنها معتقد بودند  باید هر چه سریع‌تر سرمربی پرسپولیس انتخاب شود.
در همین حال بود که مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به جمع هواداران آمد و دقایقی با آنها گفت‌وگو کرد.

هواداران اعتراض‌های خود را بر مبنی بر کری خوانی فتح‌الله زاده و مظلومی برای پرسپولیس اعلام کردند و گفتند که ببینید پرسپولیس به چه روزی افتاده که استقلالی‌ها برایش کری می‌خوانند.

یکی از هواداران خطاب به روابط عمومی پرسپولیس گفت شما مگر نمی‌گویید هواداران سرمایه‌های اصلی ما هستند پس چرا باید پشت درهای بسته باشیم  و نمی‌توانیم با مدیرعامل باشگاه چند کلام صحبت کنیم که روابط عمومی باشگاه سعی کرد با صحبت‌هایی آنها را آرام کند.

*حدود 40 دقیقه از تمرین امروز گذشته بود که علی پروین به ورزشگاه درفشی‌فر آمد.
علیرضا محمد تمرین نکرد

* رویانیان با حضور در محل تمرین با بازیکنان و کادرفنی صحبت کرد.

*علی کریمی تمرینات ویژه‌ای انجام داد.

همچنین مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: از هفته آینده تمهیداتی اندیشیده‌ایم که خبرنگاران فقط یک یا دو جلسه بتوانند به ورزشگاه درفشی‌فر بیایند و تمرینات را تحت پوشش قرار دهند و در سایر روزها تمرینات پشت درهای بسته برگزار می‌شود.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 39
کل بازدیدها: 124558