سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازهوای حرمت حرمت حرمت ارزوست صفا صفاوکرمت کرمت کرمت ارزوست
دوشنبه 90 دی 5 :: 2:21 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی
 



موضوع مطلب :


دوشنبه 90 دی 5 :: 2:19 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

عکس علی دایی و کریم باقری قبل از مشهور شدن

عکس علی دایی و کریم باقری قبل از مشهور شدن  .
علی دایی و کریم باقری در دهه 70
 
علی کریمی و فرزندانش در تمرین تیم پرسپولیس…عکس علی دایی و کریم باقری قبل از مشهور شدن ، www.irannaz.com

 

 

عکس های علی کریمی و پسرانش

عکس های علی کریمی و پسرانش

عکس های علی کریمی و پسرانش




موضوع مطلب :


یکشنبه 90 دی 4 :: 10:22 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی
هیات مدیره، قهرمانى نیم فصل را به ما تبریک نگفت!
فتح الله زاده:مجیدى رفتنى است مگر هواداران را به یاد بیاورد
على فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به احتمال فراوان فرهاد از جمع ما رفتنى است مگر آنکه تصمیمش را در دقیقه 90 عوض کند و هواداران را به یاد بیاورد.او در خصوص نگرانى هاى هواداران این تیم مبنى بر جدایى فرهاد مجیدى گفت: مجیدى روز قبل از بازى با پرسپولیس نزد من آمد و گفت دچار اضطراب هستم و حواسم به فوتبال نیست.فرهاد مى گفت دخترم هر شب به من زنگ مى زند و بى تابى مى کند و من حواسم اصلا جمع نیست و اگر دقت کرده باشید 6،5 بازى است که گل نزدم. مدیرعامل استقلال اضافه کرد: مجیدى به این شکل دردهایى را به عنوان یک پدر مطرح کرد و اصرار داشت از جمع ما جدا شود. ما به خاطر مجیدى حتى پا روى اصول خود گذاشتیم و قبول کردیم او بازیکن پروازى ما باشد چون مى دانیم سالم زندگى مى کند اما از ما اصرار بود و از مجیدى انکار. فتح الله زاده در پاسخ به این سؤال که آیا جایگزینى براى مجیدى پیدا کرده اید یا خیر،  گفت: او فقط یک فوتبالیست نیست چون از محبوبیت خاصى نزد طرفداران ما برخوردار است. به هر طریقى که بود مى خواستم او را حفظ کنم و در آخر به مجیدى گفتم با جدایى تو به صورت ضمنى موافقت مى  کنیم براى اینکه تصور نکنى دستت را بسته ایم اما حواست باشد که میلیون ها «تیام» (نام دختر مجیدى) چشم انتظار تو هستند اما تا حالا موفق نشده ایم او را به بازگشت راضى کنیم. به احتمال فراوان فرهاد از جمع ما رفتنى است مگر آنکه تصمیمش را در دقیقه 90 عوض کند و هواداران را به یاد بیاورد.وى در خصوص جاسم کرار گفت: منتظر هستیم کرار به تهران بیاید و در خصوص این مسأله با پورحیدرى، مظلومى و معاونین باشگاه تصمیم گیرى کنیم.فتح الله زاده در خصوص اینکه جبارى گفته بود اگر کرار باشد یک دقیقه هم براى این تیم بازى نمى کند، گفت:  جبارى یک بازیکن است و در باشگاه ما هر شخص وظایف خود را انجام مى دهد. اگر قرار باشد کرار برگردد با جبارى نیز در این خصوص صحبت مى کنیم اما اشتباه نکنید. ما نباید از جبارى اجازه بگیریم و خواهش مى کنم دوستان چنین مسائلى را مطرح نکنند. او یک جوان است و در عین جوانى صحبت هایى را مطرح کرده باشد. فتح الله زاده با اشاره به قهرمانى تیمش در نیم فصل اول گفت: وقتى قهرمان شدیم هیچ کس به ما تبریک نگفت و شب گذشته هم در جلسه هیئت مدیره هیچ کدام از اعضا به ما تبریک نگفتند.وى در خصوص پرویز مظلومى گفت: فرکى با نفت تهران کار بزرگى انجام داد اما مظلومى براى اولین بار تیمى را با فاصله 6 امتیاز قهرمان نیم فصل کرد که جاى تقدیر دارد.فتح الله زاده در خصوص رضا عنایتى و هادى تامینى گفت: به دنبال جذب بازیکنانى هستیم که در نیم فصل دوم براى ما مفید باشند. دوست داریم رضا عنایتى را جذب کنیم و امروز با باشگاه صبا مذاکره خواهیم کرد اما در مورد هادى تامینى کادر فنى چیزى به من اعلام نکرده است.
غیبت مجیدى تأثیرگذار است
مظلومى: هیچ بازیکن خارجى قبل از تست فنى، قرارداد نمى بندد
پرویز مظلومى، سرمربى تیم فوتبال استقلال قصد دارد تیمى آماده را براى نیم فصل دوم روانه مسابقات لیگ کند، وى در این راه با مشکلاتى رو به روشده است که مهمترین آن جدایى کاپیتان استقلال از این تیم است وى قصد جذب دو بازیکن خارجى را نیز دارد.وى گفت: قبل تر هم گفتم که با جدایى فرهاد موافق نیستم اما وى دلایلى را عنوان کرد که نمى توان آنها را نادیده گرفت ضمن اینکه وى قرار است که بازگردد تا فصل در این خصوص صحبت کرده و تصمیم گیرى کنم.او افزود: غیبت فرهاد مجیدى مى تواند در تیم تاثیر گذار باشد. وى رهبر تیم و کمک رسان مربیان استقلال در زمین مسابقه است و این مسأله کاملا تاثیر گذار است و نمى توان آن را انکار کرد.مظلومى اظهار داشت: سعى داریم تیمى آماده را روانه مسابقات کنیم استقلال راه سختى را براى نیم فصل دوم پیش رو دارد که عنوان قهرمانى این راه را سخت تر مى کند، باید تمام تلاشمان را بکار ببریم.وى اظهار داشت: در سه جام مدعى هستیم، در ابتدا به جام حذفى فکر مى کنیم که بازى نیمه نهایى و بسیار سختى است زیرا تیم هاى که در لیگ برتر حضور ندارند همواره سر سخت تر و غیر قابل پیش بینى هستند و این مسأله کار را براى ما سخت مى کند. در ادامه این گزارش آمده است: 2 مهاجم خارجى تیم استقلال قرار است عصر چهارشنبه 30 آذر وارد تهران شوند، اعضاى تیم اعلام کردند که به دلیل محدودیت هاى موجود آنها باید مظلومى بازیکنان جدید سریعتر اقدامات لازم را انجام دهند و به همین دلیل این 2 بازیکن در تست نهایى شرکت مى کنند.بنابر این گزارش، 2 بازیکن خارجى در پست دفاع و حمله براى استقلال در نیم فصل دوم در نظر گرفته شده اند و نکته قابل توجه اینکه سرمربى آبى ها فیلم بازى هاى این 2 را تماشا کرده و عملکردشان را موردى بررسى قرار داده است تا زمانى که آنها وارد تمرینات شدند، مشکل خاصى براى انتخابات و شرایط این دو بازیکن وجود نداشته باشد.
میداودى: استقلال با عنایتى قوى تر مى شود
استقلال هم اکنون شرایط خاصى را سپرى مى کند . این تیم قهرمان نیم فصل شده اما با این وجود در شوک جدایى فرهاد مجیدى قرار دارد و معلوم نیست وضعیتش براى نیم فصل دوم چگونه خواهد شد. از سوى دیگر مدیران این باشگاه با توجه به درخواست کادرفنى دنبال آن هستند تا زمینه براى بازگرداندن رضا عنایتى به جمع آبى پوشان را فراهم کنند و خود عنایتى هم از این مساله استقبال کرده است. در این میان سوال اینجاست که با توجه به عملکرد خوب مهاجمان کنونى استقلال ( میداودى ، برهانى و شریفات) درنیم فصل اول، حضور عنایتى بر پایه چه تدبیر تاکتیکى است و آیا این مهاجم گلزن باید در استقلال نیمکت نشین شود؟ از طرف دیگر تکلیف ترکیب خط آتش استقلال به چه صورت خواهد شد؟ البته میلاد میداودى به عنوان مهاجم ملى پوش آبى پوشان از حضور عنایتى استقبال کرده و معتقد است که جذب این بازیکن فهرست تهاجمى تیم را افزایش خواهد داد. میلاد با اشاره به وقوع این اتفاق مى گوید: عنایتى مهاجم کار کشته اى است و سال ها براى استقلال بازى کرده است. این بازیکن در صبا و سپاهان هم کارنامه خوبى از خودش ارائه کرده و کاملا موفق بوده بنابراین قطعا حضورش مى تواند براى استقلال ثمربخش باشد چون با هافبک هاى خوبى که داریم، برایش موقعیت هاى گلزنى مناسبى فراهم مى شود. به نظر من حضور رضا مى تواند به افزایش قدرت استقلال کمک کند و در مورد نحوه استفاده از او و سایر مهاجمان هم کادرفنى تصمیم مى گیرد.
یادداشت پیشکسوت
بعد از مجیدى مهدى رحمتى شایستگى کاپیتانى را دارد
• محمود فکرى
استقلال با قهرمانى در نیم فصل توانست روحیه تیمى را در خود افزایش دهد تا شاگردان مظلومى بتوانند در تعطیلات آماده سازى بهترى را انجام دهند. در حال حاضر که استقلال موقعیت خوبى دارد اما نباید فراموش کرد که در نیم فصل دوم کار براى همه تیم ها دشوار مى شود و براى استقلال به مراتب دشوارتر زیرا تیمى که در صدر است اختلاف امتیاز چندانى را هم ندارد استرس بیشترى براى حفظ جایگاه خود دارد و همین استرس گاهى کار دست آنها مى دهد . اختلاف 6 امتیاز زیاد نیست و نمى توان به آن اتکا کرد زیرا نهایتا با 4 بازى تیمى فرصت طلب و با تجربه مثل سپاهان مى تواند صدر را از استقلال بگیرد به خصوص که سپاهان این روزها خوب کار کرده است و توانسته به صدر نزدیک شود. 18 بازى تا قهرمانى مانده است پس اگر استقلال مى خواهد قهرمانى را از آن خود کند باید محکم تر و با انگیزه تر ظاهر شود و هیچ بازى را ساده نگیرد.به هرحال به عقیده من مدعیان اصلى قهرمانى استقلال و سپاهان هستند، صبا، نفت تهران و تراکتور خطر چندانى ندارند و در روزهاى پایانى دچار مشکل مى شوند. بحث دیگرى که این روزها مطرح مى شود و باعث نگرانى من است رفتن مجیدى است. مجیدى کاپیتان این تیم است و خارج از مسائل فنى با توجه به محبوبیتى که بین هواداران دارد و شخصیت خود مى تواند روحیه تیم را تقویت کند و یک وزنه روحى سنگین به شمار بیاید اما اگر این امر تحقق یابد به نظر من مهدى رحمتى از عهده کاپیتانى به خوبى برمى آید. هرچند که اشخاصى هستند در تیم که سابقه بیشترى دارند اما رحمتى شایستگى بستن بازوبند را دارد. باید توجه داشت که کاپیتان یک تیم یک نفر نیست بلکه کار چند نفر را انجام مى دهد، پل ارتباطى است بین بازیکن و مجموعه تیم و همینطور هواداران. امرى که مهم است فقط بستن بازوبند نیست باید فاکتورها و شایستگى این بازوبند را داشت.
امیرآبادى: باید بدون مجیدى هم قهرمان شویم
استقلال این روزها در شوک از دست دادن فرهاد مجیدى بوده و هنوز نمى داند چگونه با این اتفاق کنار بیاید چون کاپیتان آبى پوشان مهره بسیار موثرى برایشان تلقى شده و بدون شک در ادامه لیگ برتر غیبت او کاملا به چشم خواهد آمد. در این میان مهدى امیرآبادى معتقد است جدایى فرهاد به هیچ عنوان نباید در هدف اصلى آنها که کسب هر دو کاپ قهرمانى لیگ برتر و جام حذفى است خللى ایجاد کند. هافبک سرعتى آبى پوشان با اشاره به شرایط موجود تیمى مى گوید: در اینکه فرهاد مجیدى بازیکن بسیار خوبى است و حضورش علاوه بر مسائل فنى، به لحاظ روانى هم امتیاز بزرگى براى کل مجموعه محسوب مى شود کوچکترین تردیدى وجود ندارد. فرهاد در روزهاى حساس وزنه بسیار بزرگى براى تیم ما بود و بدون شک غیبت چنین بازیکنى در آینده به چشم مى آید اما نکته مهم اینجاست که استقلال باید بازى بدون این مهره بزرگ را هم یاد بگیرد. به هرحال شرایط زندگى مجیدى موجب شده تا خواهان جدایى از استقلال شود و نمى توان او را مجبور به ماندن کرد اما نکته مهم اینجاست که استقلال تیم بسیار بزرگى است و نمى توان جدایى یک بازیکن را به عنوان توجیه ناکامى هاى احتمالى انتخاب کرد. ما باید یاد بگیریم که حتى بدون فرهاد مجیدى هم قهرمان مى شویم و مردم را خوشحال کنیم. اگر از الان ناراحت جدایى یک مهره کلیدى خودمان باشیم بدون شک به لحاظ روانى به مشکل برخورده و در ادامه رقابت هاى لیگ برتر به دردسر مى افتیم. امیرآبادى در مورد کاپیتانى احتمالى خودش در صورت جدایى فرهاد مجیدى ادامه داد: فعلا نباید به این مسائل اندیشید. امیدوارم خود فرهاد برگردد و بازوبند کاپیتانى را بر بازو ببندد.
طالب لو و سید صالحى در باشگاه استقلال
2 بازیکن سابق استقلال ظهر دیروز در دفتر این باشگاه حضور یافتند.وحید طالب لو و سید مهدى سید صالحى با حضور در باشگاه استقلال پیگیر مطالبات مالى خود در فصل هاى گذشته شدند.قرار است مسولان باشگاه استقلال طبق برنامه با بازیکنان قبلى خود تسویه حساب کنند.در آغاز فصل طالب لو به شاهین و سید صالحى به سپاهان پیوستند.
زمان بازى استقلال و شهردارى یاسوج اعلام شد
سازمان لیگ برتر زمان دیدار استقلال و شهردارى یاسوج از سرى مسابقات جام حذفى را اعلام کرد. دیدار 2 تیم استقلال و شهردارى یاسوج روز جمعه 9 دى ماه ساعت 16 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادى برگزار خواهد شد.این مسابقه در چهارچوب مرحله نیمه نهایى جام حذفى برگزار مى شود.



موضوع مطلب :


یکشنبه 90 دی 4 :: 10:21 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

عکس - آلبوم عکس های جشن قهرمانی استقلال

 عکس های جشن قهرمانی استقلال

عکس - آلبوم عکس های جشن قهرمانی استقلال

عکس های جشن قهرمانی استقلال

عکس - آلبوم عکس های جشن قهرمانی استقلال

عکس های جشن قهرمانی استقلال

عکس - آلبوم عکس های جشن قهرمانی استقلال

عکس های جشن قهرمانی استقلال

عکس - آلبوم عکس های جشن قهرمانی استقلال

عکس های جشن قهرمانی استقلال

عکس - آلبوم عکس های جشن قهرمانی استقلال

عکس های جشن قهرمانی استقلال

عکس - آلبوم عکس های جشن قهرمانی استقلال

عکس های جشن قهرمانی استقلال

عکس - آلبوم عکس های جشن قهرمانی استقلال

 



Balatarin stumbleupon Digg Delicious Greader Twitter FriendFeed


اخبار مرتبط
 



موضوع مطلب :


یکشنبه 90 دی 4 :: 10:21 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی
سنحاریب: از استقلال شناختى ندارم
سنحاریب ملکى مهاجم تیم ملى سوریه که در حال حاضر در لیگ هلند در تیم آلک بازى مى کند و به احتمال زیاد جایگزین فرهاد مجیدى خواهد شد در گفت و گو با سایت ورزش سوریه گفت: مذاکره اى از سوى باشگاه استقلال با من نشده است و تنها اقدام صورت گرفته از سوى استقلال فکسى است که به باشگاه هلندى زده اند.وى در ادامه افزود: هیچ چیز مشخص نیست، زیرا من با تیم آلک تا پایان فصل قرارداد دارم مى خواهم براى این تیم بازى کنم ضمن اینکه هیچ شناختى از تیم استقلال ندارم.
فرزامى:فرهاد مجیدى عاشق پرواز است و مى رود
حسین فرزامى عضو هیأت مدیره استقلال درباره قهرمانى نیم فصل اظهار داشت: در حقیقت زمانى که ما آمدیم قهرمانى تیم را در نیم فصل اول مسجل مى دانستیم . حتى پیش بینى ما این است که در پایان فصل هم بتوانیم جام را بگیریم. البته مشکلاتى هم بوجود آمد اما خوشبختانه باعث نشد که تیم عقب بیفتد . البته گروهى سعى مى کنند که قهرمانى ما را لوث کنند. وى افزود: هرکس در جامعه ممکن است موافق یا مخالف داشته باشد اما امیدواریم با همه سختى ها ضمن ادامه قدرتمندانه لیگ، در آسیا هم بتوانیم موفقت خود را تکرار کنیم. تیم ما در نیم فصل اول با همه فراز و نشیب ها به ثبات رسید و تلاش مى کنیم در نیم فصل دوم هم بتوانیم به پیشرفت خود تا گرفتن جام ادامه دهیم. عضو هیات مدیره استقلال تصریح کرد: امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم خیلى سخت است و مشکلات هم زیاد مى شود. اگر نتوانیم مثل نیم فصل اول امتیاز بگیریم کار سخت مى شود. وى در خصوص جدایى فرهاد مجیدى از استقلال تاکید کرد: هیچ وقت پرنده را نمى توانى در قفس نگه دارى. مجیدى عاشق پرواز است و مى خواهد برود. براى او مشکلات خانوادگى پیش آمده. البته جوى براى او درست کردند که آنجا بروى بهتر است و از این طور حرفها. البته به نظرم فکر نمى کنم مجیدى این قهرمانى را ول کند و برود. عضو هیات مدیره استقلال گفت: قهرمان شدن استقلال در آسیا براى خود مجیدى هم پوئن محسوب مى شود. امیدوارم بتوانیم او را نگه داریم. او از تیمى پیشنهاد هم دارد اما مشکل خانوادگى را مطرح کرده. البته تیمى هم نباشد فکر کنم برود چون بچه هایش تنها هستند. معتقدم اگر او برود براى استقلال هم ضرر دارد هرچند هنوز پیشنهادش را به هیات مدیره نیاورده اند تا تصمیم گیرى شود. مجیدى خودش به امارات رفته و ،14 15 روز مرخصى گرفته است. او آخر هفته مى آید تا تکلیفش را مشخص کند.
کیانوش رحمتى: پرسپولیسى ها هم دوست ندارند فرهاد برود
کیانوش  رحمتى، هافبک تیم استقلال که از سوى این باشگاه به عنوان بازیکن برتر اخلاق نیم فصل اول لیگ برتر انتخاب شده، معتقد است هیچ وقت به دنبال حاشیه نبوده و به هیچ بازیکن یا داورى توهین نکرده است.رحمتى درخصوص نیم فصل اول لیگ برتر گفت: نیم فصل خوبى را پشت سر گذاشتیم و توانستیم با 6 امتیاز اختلاف، نیم فصل را به پایان برسانیم. البته در بازى آخر هم توانستیم تیم دوم جدول را مغلوب کنیم و صدرنشینى مان را به تثبیت برسانیم.وى ادامه داد: دنبال آن نیستیم که در پایان فصل رکورد بزنیم و امتیازهایمان را به 70 برسانیم اما مى خواهیم هر 2 جام را امسال بالاى سر ببریم و کاملا برترى مان را ثابت کنیم.هافبک استقلال در خصوص بازى با شهردارى یاسوج در جام حذفى تصریح کرد: سال گذشته هم با این تیم بازى کردیم و مى دانیم که تیم خوبى است. به عقیده من باید کار را در 90 دقیقه به پایان برسانیم و نگذاریم بازى به پنالتى بکشد زیرا این تیم در 2 بازى اخیرش هم در پنالتى پیروز شده است.رحمتى با اشاره به انتخابش به عنوان برترین بازیکن اخلاق استقلال افزود: در این فصل سعى کردم در حاشیه ها و درگیرى ها نباشم و با اینکه با داوران زیاد صحبت مى کنم اما هیچ وقت به بازیکن یا داورى توهین نکرده ام.وى درخصوص جدایى مجیدى از استقلال گفت: فرهاد چند هفته اى است که ساز جدایى مى زند زیرا مشکلات خانوادگى دارد. البته هواداران دوست دارند که مجیدى بماند اما او تصمیم به جدایى گرفته است.رحمتى در پایان خاطرنشان کرد: در صورت جدایى فرهاد بازیکنان باید انرژى 2برابر استفاده کنند تا جاى خالى او را پر کنیم.
حمودى: دوست دارم چیزهاى بیشترى از مجیدى یاد بگیرم
على حمودى هافبک تیم استقلال در خصوص شرایط تیمش گفت: خوشحال هستم که توانستیم این نیم فصل را با قهرمانى پشت سر بگذاریم و اختلاف امتیاز خود را با رقبا به 6 امتیا برسانیم. هرچند این اختلاف کافى نیست و دلیل بر قهرمانى ما در پایان فصل نمى شود. همانطور که مى دانید در روز برگشت کسب امتیار بسیار دشوار است.وى در ادامه افزود: به عقیده من استقلال مدعى اصلى قهرمانى است؛ البته سپاهان را نیز مى توان تا حدودى در این امر سهیم دانست.حمودى در مورد انتقاداتى که به وى وارد مى شود گفت: انتقادات زمانى وارد است که فرصت بازى به من داده شود و بتوانم خودم را اثبات کنم. البته اعتراض هم ندارم زیرا وقتى به این تیم آمدم درجریان بودم در تیم بزرگى پا گذاشتم که بازیکنان و مهره هاى زیادى دارد. در پایان نیز خاطرنشان شد: ناراحت هستم از این که فرهاد مى خواهد از این تیم برود دوست داشتم بیش تر کنار ایشان باشم هرچند که هم پست نیستیم اما آقا فرهاد تجربه هایى دارد که به کار هر شخصى مى آید. آقافرهاد واقعا شایستگى بازوبند را داشتند من هنوز هم امیدوارم که ماندگار شوند تا کاپ قهرمانى را ایشان بالاى سر ببرند.
کار کردن کنار او زیباست
هنکه: من آلترناتیو مظلومى نیستم
میشائیل هنکه مربى آلمانى استقلال دلیل نرفتنش به پرسپولیس را درابتداى فصل جارى فاش مى کند. او در این باره حرف هاى تازه اى مى زند: «خودم هیچ کارى با پرسپولیس انجام ندادم، قرارى با آنها نگذاشتم و برنامه خاصى با  آنها نداشتم. مدیر برنامه هایم مى خواست که بیایم ایران و اینکه به پرسپولیس بروم ایده او بود. قبل از این فصل و زمانى که على دایى در پرسپولیس حضور داشت قرار بود این اتفاق بیفتد چون على دایى را از آلمان مى شناختم و مدیر برنامه هایم هم او را مى شناسد اما بعد مساله پرسپولیس تغییر کرد و شخص دیگرى هدایت پرسپولیس را به عهده گرفت. من اولین صحبت رسمى را با استقلال و فتح الله زاده داشتم که مى خواست مرا به استقلال بیاورد.»خیلى ها فکر نمى کردند مربى به بزرگى هنکه که در سطح اول فوتبال به عنوان مربى تمرین دهنده کار کرده است، قبول کند که در ایران هم به عنوان نفر دوم فعالیت کند، چه شد که این اتفاق افتاد؟ هنکه در این باره توضیحاتى مى دهد: «فتح الله زاده دوست داشت کسى به ایران بیاید تا کارهاى تمرینى که در اروپا آموزش داده مى شود را براى استقلال انجام دهد و دوست داشت یک سوپروایزر مانند من در تیم حضور داشته باشد تا بتوانیم از نظر ساختارى به باشگاه استقلال کمک کنیم. حالا این اتفاق افتاده و نشست هاى زیادى را برگزار مى کنیم، صحبت مى کنیم و برنامه مى دهیم تا شرایط را بهتر کنیم و به تیم نظم دهیم. فتح الله زاده طرحى را پیشنهاد داد که هم به عنوان مربى تمرینى تیم و هم مشاور او کار کنم که قبول کردم.» شایعاتى که بابت حضور هنکه به عنوان آلترناتیو مظلومى وجود داشت این مربى آلمانى را به شفاف سازى واداشت: «مظلومى در حال حاضر سرمربى تیم است و من کمک او هستم و با هم قهرمان مى شویم. من به این شکل فکر مى کنم و همین طور هم کار مى کنم. طبق چیزى که در قراردادم وجود دارد کارم را انجام مى دهم و خواسته ام این است که باشگاه نیز همان چیزهایى که در قراردادم وجود دارد را انجام دهد. همکارى با مظلومى براى من زیبا است و او مى گذارد که کارم را انجام بدهم و آن طورى که مى خواهم پیش ببرم اما او به هر حال خودش چند سالى مربى بوده و افکار فوتبالى خودش را دارد که همیشه با افکار من یکى نیست و این مساله عادى است اما همیشه براى اختلاف نظر هاى مان یک راه حل پیدا مى کنیم.تمام کارها در زمین تمرین دست من است و مى توانم اجازه ندهم که یک بازیکن تمرین کند. اگر هم مشکلى پیش آید در کادر مربى ها در مورد آن بحث مى کنیم و تصمیم مى گیریم که چطور جریمه کنیم.» استقلال در چه زمینه هایى جاى پیشرفت دارد تا اینکه بتواند در آسیا هم حرف اول را بزند؟ هنکه به این سوال هم پاسخ داد: «ما روى بالا رفتن سرعت بازى کار مى کنیم. اگر بخواهیم مقایسه اى انجام بدهیم در خیلى از مواقع بازى هنوز کند هستیم. فوتبال دنیا در چند سال گذشته تغییرات زیادى کرده است و بازیکنان باید از نظر قدرت بدنى بهتر شوند و تکنیک و سرعت بازى را بالاتر ببرند و باید در این مسیر پیش برویم. من به برد عادت دارم و اگر پرونده ام را ببینید در آلمان هم با تیم هاى مختلف جام هاى زیادى را گرفتم و همیشه بردن جزیى از زندگى من بوده است. استقلال مثل بایرن  مونیخ حتما باید قهرمان شود. همیشه نمى شود همه جام ها را به دست آورد اما باید در این راه قدم برداشت و با تمام وجود کار کرد و این مساله را هر روز به بازیکنان مى گویم که باید گرسنه و دنبال جام باشیم . همه تیم هاى بزرگ دنیا باید این تفکر را داشته باشند.»
هنکه درباره دخالتش در کارهاى بدنسازى هم توضیحاتى داد: «یکسرى وسایل تمرینى از آلمان آورده ام و به مولایى داده ام که از آنها استفاده کند. همیشه من مى گویم که چه کارى باید انجام شود و مولایى هم خوب اینها را در زمین اجرا مى کند.



موضوع مطلب :


<   1   2   3   4   5   >>   >   
درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 30
کل بازدیدها: 124014