سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازهوای حرمت حرمت حرمت ارزوست صفا صفاوکرمت کرمت کرمت ارزوست
یکشنبه 90 دی 4 :: 10:21 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی
سنحاریب: از استقلال شناختى ندارم
سنحاریب ملکى مهاجم تیم ملى سوریه که در حال حاضر در لیگ هلند در تیم آلک بازى مى کند و به احتمال زیاد جایگزین فرهاد مجیدى خواهد شد در گفت و گو با سایت ورزش سوریه گفت: مذاکره اى از سوى باشگاه استقلال با من نشده است و تنها اقدام صورت گرفته از سوى استقلال فکسى است که به باشگاه هلندى زده اند.وى در ادامه افزود: هیچ چیز مشخص نیست، زیرا من با تیم آلک تا پایان فصل قرارداد دارم مى خواهم براى این تیم بازى کنم ضمن اینکه هیچ شناختى از تیم استقلال ندارم.
فرزامى:فرهاد مجیدى عاشق پرواز است و مى رود
حسین فرزامى عضو هیأت مدیره استقلال درباره قهرمانى نیم فصل اظهار داشت: در حقیقت زمانى که ما آمدیم قهرمانى تیم را در نیم فصل اول مسجل مى دانستیم . حتى پیش بینى ما این است که در پایان فصل هم بتوانیم جام را بگیریم. البته مشکلاتى هم بوجود آمد اما خوشبختانه باعث نشد که تیم عقب بیفتد . البته گروهى سعى مى کنند که قهرمانى ما را لوث کنند. وى افزود: هرکس در جامعه ممکن است موافق یا مخالف داشته باشد اما امیدواریم با همه سختى ها ضمن ادامه قدرتمندانه لیگ، در آسیا هم بتوانیم موفقت خود را تکرار کنیم. تیم ما در نیم فصل اول با همه فراز و نشیب ها به ثبات رسید و تلاش مى کنیم در نیم فصل دوم هم بتوانیم به پیشرفت خود تا گرفتن جام ادامه دهیم. عضو هیات مدیره استقلال تصریح کرد: امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم خیلى سخت است و مشکلات هم زیاد مى شود. اگر نتوانیم مثل نیم فصل اول امتیاز بگیریم کار سخت مى شود. وى در خصوص جدایى فرهاد مجیدى از استقلال تاکید کرد: هیچ وقت پرنده را نمى توانى در قفس نگه دارى. مجیدى عاشق پرواز است و مى خواهد برود. براى او مشکلات خانوادگى پیش آمده. البته جوى براى او درست کردند که آنجا بروى بهتر است و از این طور حرفها. البته به نظرم فکر نمى کنم مجیدى این قهرمانى را ول کند و برود. عضو هیات مدیره استقلال گفت: قهرمان شدن استقلال در آسیا براى خود مجیدى هم پوئن محسوب مى شود. امیدوارم بتوانیم او را نگه داریم. او از تیمى پیشنهاد هم دارد اما مشکل خانوادگى را مطرح کرده. البته تیمى هم نباشد فکر کنم برود چون بچه هایش تنها هستند. معتقدم اگر او برود براى استقلال هم ضرر دارد هرچند هنوز پیشنهادش را به هیات مدیره نیاورده اند تا تصمیم گیرى شود. مجیدى خودش به امارات رفته و ،14 15 روز مرخصى گرفته است. او آخر هفته مى آید تا تکلیفش را مشخص کند.
کیانوش رحمتى: پرسپولیسى ها هم دوست ندارند فرهاد برود
کیانوش  رحمتى، هافبک تیم استقلال که از سوى این باشگاه به عنوان بازیکن برتر اخلاق نیم فصل اول لیگ برتر انتخاب شده، معتقد است هیچ وقت به دنبال حاشیه نبوده و به هیچ بازیکن یا داورى توهین نکرده است.رحمتى درخصوص نیم فصل اول لیگ برتر گفت: نیم فصل خوبى را پشت سر گذاشتیم و توانستیم با 6 امتیاز اختلاف، نیم فصل را به پایان برسانیم. البته در بازى آخر هم توانستیم تیم دوم جدول را مغلوب کنیم و صدرنشینى مان را به تثبیت برسانیم.وى ادامه داد: دنبال آن نیستیم که در پایان فصل رکورد بزنیم و امتیازهایمان را به 70 برسانیم اما مى خواهیم هر 2 جام را امسال بالاى سر ببریم و کاملا برترى مان را ثابت کنیم.هافبک استقلال در خصوص بازى با شهردارى یاسوج در جام حذفى تصریح کرد: سال گذشته هم با این تیم بازى کردیم و مى دانیم که تیم خوبى است. به عقیده من باید کار را در 90 دقیقه به پایان برسانیم و نگذاریم بازى به پنالتى بکشد زیرا این تیم در 2 بازى اخیرش هم در پنالتى پیروز شده است.رحمتى با اشاره به انتخابش به عنوان برترین بازیکن اخلاق استقلال افزود: در این فصل سعى کردم در حاشیه ها و درگیرى ها نباشم و با اینکه با داوران زیاد صحبت مى کنم اما هیچ وقت به بازیکن یا داورى توهین نکرده ام.وى درخصوص جدایى مجیدى از استقلال گفت: فرهاد چند هفته اى است که ساز جدایى مى زند زیرا مشکلات خانوادگى دارد. البته هواداران دوست دارند که مجیدى بماند اما او تصمیم به جدایى گرفته است.رحمتى در پایان خاطرنشان کرد: در صورت جدایى فرهاد بازیکنان باید انرژى 2برابر استفاده کنند تا جاى خالى او را پر کنیم.
حمودى: دوست دارم چیزهاى بیشترى از مجیدى یاد بگیرم
على حمودى هافبک تیم استقلال در خصوص شرایط تیمش گفت: خوشحال هستم که توانستیم این نیم فصل را با قهرمانى پشت سر بگذاریم و اختلاف امتیاز خود را با رقبا به 6 امتیا برسانیم. هرچند این اختلاف کافى نیست و دلیل بر قهرمانى ما در پایان فصل نمى شود. همانطور که مى دانید در روز برگشت کسب امتیار بسیار دشوار است.وى در ادامه افزود: به عقیده من استقلال مدعى اصلى قهرمانى است؛ البته سپاهان را نیز مى توان تا حدودى در این امر سهیم دانست.حمودى در مورد انتقاداتى که به وى وارد مى شود گفت: انتقادات زمانى وارد است که فرصت بازى به من داده شود و بتوانم خودم را اثبات کنم. البته اعتراض هم ندارم زیرا وقتى به این تیم آمدم درجریان بودم در تیم بزرگى پا گذاشتم که بازیکنان و مهره هاى زیادى دارد. در پایان نیز خاطرنشان شد: ناراحت هستم از این که فرهاد مى خواهد از این تیم برود دوست داشتم بیش تر کنار ایشان باشم هرچند که هم پست نیستیم اما آقا فرهاد تجربه هایى دارد که به کار هر شخصى مى آید. آقافرهاد واقعا شایستگى بازوبند را داشتند من هنوز هم امیدوارم که ماندگار شوند تا کاپ قهرمانى را ایشان بالاى سر ببرند.
کار کردن کنار او زیباست
هنکه: من آلترناتیو مظلومى نیستم
میشائیل هنکه مربى آلمانى استقلال دلیل نرفتنش به پرسپولیس را درابتداى فصل جارى فاش مى کند. او در این باره حرف هاى تازه اى مى زند: «خودم هیچ کارى با پرسپولیس انجام ندادم، قرارى با آنها نگذاشتم و برنامه خاصى با  آنها نداشتم. مدیر برنامه هایم مى خواست که بیایم ایران و اینکه به پرسپولیس بروم ایده او بود. قبل از این فصل و زمانى که على دایى در پرسپولیس حضور داشت قرار بود این اتفاق بیفتد چون على دایى را از آلمان مى شناختم و مدیر برنامه هایم هم او را مى شناسد اما بعد مساله پرسپولیس تغییر کرد و شخص دیگرى هدایت پرسپولیس را به عهده گرفت. من اولین صحبت رسمى را با استقلال و فتح الله زاده داشتم که مى خواست مرا به استقلال بیاورد.»خیلى ها فکر نمى کردند مربى به بزرگى هنکه که در سطح اول فوتبال به عنوان مربى تمرین دهنده کار کرده است، قبول کند که در ایران هم به عنوان نفر دوم فعالیت کند، چه شد که این اتفاق افتاد؟ هنکه در این باره توضیحاتى مى دهد: «فتح الله زاده دوست داشت کسى به ایران بیاید تا کارهاى تمرینى که در اروپا آموزش داده مى شود را براى استقلال انجام دهد و دوست داشت یک سوپروایزر مانند من در تیم حضور داشته باشد تا بتوانیم از نظر ساختارى به باشگاه استقلال کمک کنیم. حالا این اتفاق افتاده و نشست هاى زیادى را برگزار مى کنیم، صحبت مى کنیم و برنامه مى دهیم تا شرایط را بهتر کنیم و به تیم نظم دهیم. فتح الله زاده طرحى را پیشنهاد داد که هم به عنوان مربى تمرینى تیم و هم مشاور او کار کنم که قبول کردم.» شایعاتى که بابت حضور هنکه به عنوان آلترناتیو مظلومى وجود داشت این مربى آلمانى را به شفاف سازى واداشت: «مظلومى در حال حاضر سرمربى تیم است و من کمک او هستم و با هم قهرمان مى شویم. من به این شکل فکر مى کنم و همین طور هم کار مى کنم. طبق چیزى که در قراردادم وجود دارد کارم را انجام مى دهم و خواسته ام این است که باشگاه نیز همان چیزهایى که در قراردادم وجود دارد را انجام دهد. همکارى با مظلومى براى من زیبا است و او مى گذارد که کارم را انجام بدهم و آن طورى که مى خواهم پیش ببرم اما او به هر حال خودش چند سالى مربى بوده و افکار فوتبالى خودش را دارد که همیشه با افکار من یکى نیست و این مساله عادى است اما همیشه براى اختلاف نظر هاى مان یک راه حل پیدا مى کنیم.تمام کارها در زمین تمرین دست من است و مى توانم اجازه ندهم که یک بازیکن تمرین کند. اگر هم مشکلى پیش آید در کادر مربى ها در مورد آن بحث مى کنیم و تصمیم مى گیریم که چطور جریمه کنیم.» استقلال در چه زمینه هایى جاى پیشرفت دارد تا اینکه بتواند در آسیا هم حرف اول را بزند؟ هنکه به این سوال هم پاسخ داد: «ما روى بالا رفتن سرعت بازى کار مى کنیم. اگر بخواهیم مقایسه اى انجام بدهیم در خیلى از مواقع بازى هنوز کند هستیم. فوتبال دنیا در چند سال گذشته تغییرات زیادى کرده است و بازیکنان باید از نظر قدرت بدنى بهتر شوند و تکنیک و سرعت بازى را بالاتر ببرند و باید در این مسیر پیش برویم. من به برد عادت دارم و اگر پرونده ام را ببینید در آلمان هم با تیم هاى مختلف جام هاى زیادى را گرفتم و همیشه بردن جزیى از زندگى من بوده است. استقلال مثل بایرن  مونیخ حتما باید قهرمان شود. همیشه نمى شود همه جام ها را به دست آورد اما باید در این راه قدم برداشت و با تمام وجود کار کرد و این مساله را هر روز به بازیکنان مى گویم که باید گرسنه و دنبال جام باشیم . همه تیم هاى بزرگ دنیا باید این تفکر را داشته باشند.»
هنکه درباره دخالتش در کارهاى بدنسازى هم توضیحاتى داد: «یکسرى وسایل تمرینى از آلمان آورده ام و به مولایى داده ام که از آنها استفاده کند. همیشه من مى گویم که چه کارى باید انجام شود و مولایى هم خوب اینها را در زمین اجرا مى کند.



موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 25
کل بازدیدها: 124331