سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازهوای حرمت حرمت حرمت ارزوست صفا صفاوکرمت کرمت کرمت ارزوست
یکشنبه 90 آبان 29 :: 2:3 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

ازتاب صعود تیم ملی در رسانه‌های پرتغال/کی‌روش یک قدم ایران را به برزیل نزدیک‌تر کرد/ او به وعده‌هایش عمل کرده است

     
تصویر خبر

پرتیراژترین روزنامه ورزشی پرتغال نوشت: کارلوس کی‌روش ایران را یک قدم دیگر به حضور در جام جهانی 2014 برزیل نزدیک کرد.

 


روزنامه آبولا نوشت: کی‌روش با کسب پیروزی 4 بر یک در خاک  اندونزی یک قدم دیگر ایرانی‌ها را به حضور در جام جهانی برزیل نزدیک‌‌تر کرد. او با این برد خوشحالی را به جمع هواداران پرشمار فوتبال آورد.

در ادامه این گزارش همچنین عنوان شد: موقعیت ایران در صدر گروه پنجم با کسب 11 امتیاز مستحکم‌تر شد و این تیم به دور بعدی مقدماتی صعود کرد. به این ترتیب بازی آینده با قطر برای کی‌روش و شاگردانش جنبه تشریفاتی یافت.

سایت آر.آ.تی.پی پرتغال نیز عنوان کرد با کسب پیروزی مقابل حریف، مربی سابق رئال مادرید، منچستریونایتد و ملی پرتغال، ایران را در مسیر راهیابی به جام جهانی باقی نگه داشت.
این سایت متذکر شد کی‌روش تا این مرحله به وعده‌های خود در قبال اهداف‌اش جامه عمل پوشانده است.




موضوع مطلب :


یکشنبه 90 آبان 29 :: 2:3 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

عقیلی در صدر نظرسنجی بهترین بازیکن سال آسیا

     
تصویر خبر

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در صدر نظرسنجی بهترین بازیکن سال 2011 آسیا قرار دارد.



 در حالی که کمتر از یک هفته به برگزاری مراسم بهترین‌های سال 2011 آسیا در کوالالامپور مالزی باقی مانده سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از کاربران خود خواسته در نظرسنجی مربوط به بهترین بازیکن سال آسیا شرکت کنند.

در این نظر سنجی نام هادی عقیلی، مدافع ملی‌پوش ایران که در فصل جاری در العربی قطر بازی می‌کند با 66،64 درصد، در صدر بهترین بازیکنان قاره قرار دارد.

سرور جباروف از ازبکستان با 32،9 درصد در مکان دوم قرار دارد و نکته قابل توجه و البته عجیب اینکه 4 بازیکن کره‌ای و ژاپنی حاضر در لیست تنها یک درصد آرا را به خود اختصاص داده‌اند.

در فهرست 6 نفره اعلام شده از ایران فقط نام هادی عقیلی دیده می‌شود و ژاپن و کره جنوبی دو بازیکن در این فهرست دارند.

اسامی 6 بازیکن برتر آسیا در سال 2011 به شرح زیر است:
1- هادی عقیلی از ایران
2- کیسوکه هوندا از ژاپن
3- کو جا چئول از کره جنوبی
4- شینجی کاگاوا از ژاپن
5- یوم کی هون از کره جنوبی
6- سرور جباروف از ازبکستان  

مراسم بهترین‌های سال فوتبال قاره آسیا دوم آذرماه برگزار می‌شود.




موضوع مطلب :


یکشنبه 90 آبان 29 :: 2:2 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

اخبار کوتاه از پرسپولیس/حضور رویانیان در اردو، تعطیلی تمرین و بررسی آخرین وضعیت ملی‌پوشان

     
تصویر خبر


با تشخیص حمید استیلی تمرین امروز پرسپولیس تعطیل شد.


 در پی تمرینات پرفشار پرسپولیسی‌ها در هفته گذشته و خستگی بازیکنان ملی‌پوش تمرین امروز که قرار بود ساعت 14 برگزار شود تعطیل شد.

* ملی‌پوشان پرسپولیس که روز پنجشنبه از اندونزی به تهران بازگشتند به دلیل خستگی در تمرینات روز گذشته شرکت نکردند اما حمید استیلی و پزشک تیم با تک تک بازیکنان در خصوص آخرین وضعیتشان گفت‌وگو کردند. مصدومیت غلامرضا رضایی نیز بررسی و مشخص شد این بازیکن مشکلی برای بازی فردا مقابل سپاهان ندارد.

* کاروان پرسپولیس ساعت 13:30 امروز به هتل اوین می‌رود و اردوی خود را برای بازی فردا تشکیل می‌دهد. آنها ساعت 16:30 امروز یک ریکاوری در محوطه هتل انجام خواهد داد.

* قرار است امشب رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به همراه علی پروین در اردوی پرسپولیسی‌ها حضور پیدا کند.

* سه فیلم بازی‌های سپاهان توسط حمید استیلی تهیه شده و قرار است امشب آنالیز شود.

* پس از تمرین روز گذشته نام وحید هاشمیان و حمید علی‌عسگر به دلیل مصدومیت و حسین بادامکی به دلیل سه کارته بودن از لیست پرسپولیسی‌ها خارج شد. این تیم با 19 بازیکن به اردو می‌رود و یک بازیکن هم فردا خط خواهد خورد.

دیدار پرسپولیس و سپاهان ساعت 16:20 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.




موضوع مطلب :


یکشنبه 90 آبان 29 :: 2:1 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

 

استیلی: بچه‌ها به احترام باقری شوخی نمی‌کنند/ به اولادی گفته بودم نیم‌فصل برود

     
تصویر خبر

 سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنان پیش از این شوخی‌هایی انجام می‌دادند و حالا به خاطر کریم باقری و احترام او این کار را نمی‌کنند.



حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان با اشاره به آخرین وضعیت تیمش قبل از مسابقه فردا گفت: در حال حاضر شرایط خوبی داریم. البته حسین بادامکی 3 کارته است، هاشمیان و علی عسگر را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: فردا محکوم به برد هستیم. من هنوز بازیکنان ملی‌پوش تیمم را ندیده‌ام ولی می‌دانم که فردا بازی سنگینی را در پیش داریم زیرا کرانچار یک مربی خوب است و شخصیت بالایی دارد. آنها از مدیریت و کادر فنی خوبی بهره‌ می‌برند و امیدواریم یک مسابقه خوب را به نمایش بگذاریم.

استیلی در پاسخ به این سؤال که ظاهراً شما به خاطر ملی‌پوشانتان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنید، گفت: امسال در اردوهای مختلف تیم ملی بازیکنان زیادی داشتیم و حتی در یک برهه 11 نفر از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده بودند. فکر می‌کنم شرایط تا حدودی به ضرر ما شد و در آستانه بازی فردا دیدار ما یک روز به تعویق افتاد ولی بازی بعدی‌مان را باید بعد از 2 روز انجام دهیم.

وی تاکید کرد: فکر می‌کنم از لحاظ فیزیولوژی فوتبال این مسئله درست نباشد و بازیکنان باید حداقل 3 روز استراحت و ریکاوری کنند. من از باشگاه خواسته‌ام دیدار بعدی با سایپا را یک روز به عقب بیندازند تا به شرایط عادی برگردیم.

استیلی در خصوص آخرین شرایط علی کریمی گفت: وی تا دیروز تمرینات انفرادی داشته و در تمرین روز گذشته نیم ساعت در کنار ما بود و شرایطش نسبت به گذشته بهتر است. امیدوار هستیم در مسابقه فردا از این بازیکن استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه با اشاره به مسابقات جام ولایت گفت: این تورنمنت خیلی به ما کمک کرد که دوباره اعتماد به نفس خود را به دست بیاوریم. جا دارد از حمایت‌های فتح‌الله‌زاده تشکر کنم که در مصاحبه‌اش فوتبالی برخورد کرد و از من و دیگر مربیان حمایت خود را انجام داد.

استیلی در خصوص صحبت‌هایی که از قول وی در رسانه‌ها مطرح شده است، گفت: هیچ‌وقت در مورد مظلومی و یا مربی دیگری صحبت نمی‌کنم. چون احترام پیشکسوت را می‌دانم و خودم در خیلی از زمان‌ها تحت فشار بوده‌ام اما جواب کسی را ندادم.

وی  عنوان کرد: در مورد مسائل داوری و قضاوت مظفری‌زاده در دربی جام ولایت صحبتی ندارم اما می‌دانم او انسانی باشخصیتی است. باید اعتراف کنم داوری‌های امسال ما پیشرفت خوبی داشته و اعتراض‌ها کمتر شده و به اعتقاد من ساماندهی خوبی توسط تاج و عسگری صورت گرفته است.

استیلی افزود: داوران نیز اشتباه می‌کنند. آنها قشر زحمت‌کشی هستند ولی بهتر است ما خوبی‌ها را نیز ببینیم و به دنبال بدی‌ها نباشیم. امیدوارم این حلقه مفقود شده فوتبال ما پیدا شود و به آن بیشتر برسیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا کریم باقری به شما مشاوره فنی می‌دهد و در انتخاب ارنج کمک می‌کند اظهار داشت: سه چهار هفته قبل با باقری صحبت کردم و او حالا شرایط خوبی دارد و الگوی خوبی برای بازیکنان ما محسوب می‌شود. او در کنار بچه‌ها است و اگر آنها پیش از این شوخی‌هایی انجام می‌دادند، حالا به خاطر کریم باقری و احترام او این کار را انجام نمی‌دهند. 2 روز پیش نظر ایشان را هم در مورد مسائل فنی پرسیدم و حتی در ارنج کردن با او مشورت می‌کنم.

استیلی در خصوص اینکه در جام ولایت برخی از بازیکنان جوان تیمش بسیار با انگیزه ظاهر شدند و آیا قصد ندارد در ترکیب این تیم یک سونامی ایجاد کند، گفت: زود است بخواهیم این کار را انجام دهیم اما معتقدم پوشیدن پیراهن پرسپولیس برای هر بازیکنی یک افتخار است و خیلی از بازیکنانی که از این تیم رفته‌اند حالا دوست دارند به پرسپولیس برگردند. وقتی در این تیم هستیم باید قدر این پیراهن را بدانیم. عکس بازیکن پرسپولیس و استقلال هر روز در روزنامه‌ها چاپ می‌شود و این مسئله هزینه‌هایی دارد که باید آن را بپردازیم. باید مراقب باشیم و خیلی از کارها را کنار بگذاریم زیرا ما الگو هستیم و این هزینه‌هایی است که باید بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: در جام ولایت هم اول شدیم و هم فوتبال با کیفیتی ارائه دادیم. جوانان تیم من انگیزه بسیار بالایی دارند آنها نیز دوست داشتند در این مسابقات خود را نشان دهند. در جلسه‌ای که با باشگاه داشتیم در خصوص بها دادن به تیم‌های پایه صحبت کردیم که بتوانیم از آنها استفاده کنیم. ما یک تیم «ب» در اختیار داریم که مربیگری آن بر عهده اسماعیل حلالی است و تاکنون در تمام بازی‌هایش پیروز شده و من اعتقاد دارم این جوان‌ها صددرصد می‌توانند به ما کمک کنند.

استیلی در پاسخ به این سؤال که با ادامه این روند هیچ بازیکن حاشیه‌ امنیت ندارد، گفت: دقیقاً همین‌گونه است. از این پس هیچ بازیکنی حاشیه امنیت ندارد و من نیز با اولادی صحبت کردم و حتی به او گفتم با توجه به شرایط موجود در نیم فصل از جمع ما جدا شود و او قول داد که شرایطش بهتر شود. اولادی چند روزی است که بسیار خوب تمرین می‌کند. به او گفتم که فقط اینگونه نیست ما از بازیکنان حمایت کنیم و آنها نیز باید تلاش کنند. البته نظرمان در خصوص اولادی عوض شده و این بازیکن از لحاظ فیزیکی شرایط بسیار خوبی را پیدا کرده و امیدواریم در ادامه راه خود را نشان دهد.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 123749