سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازهوای حرمت حرمت حرمت ارزوست صفا صفاوکرمت کرمت کرمت ارزوست
یکشنبه 90 دی 4 :: 6:37 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی



موضوع مطلب :


یکشنبه 90 دی 4 :: 6:37 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی




موضوع مطلب :


یکشنبه 90 دی 4 :: 6:36 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی
یکشنبه 90 دی 4 :: 6:35 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

عکسهای پرسپولیس در سال 88-89      دوم مهر 1388

عکسهایی از بازی های این فصل پرسپولیس در برابر تیم ها در فصل 88-89

 




موضوع مطلب :


یکشنبه 90 دی 4 :: 6:31 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

  • قتل 7 نفر به بعد از باخت پرسپولیس

    قتل 7 نفر به خاطر باخت پرسپولیس، استفاده از 2 کودک برای سرقت، دعوا در سرویس دانشگاه با قتل پایان یافت و آزادسازی پلک چشم کودک 8 ساله از لابه لای زیپ لباس از مهمترین اخبار حوادث 24 ساعت گذشته است.

    مردی که در داربی 71 دو تیم استقلال و پیروزی از ناسزاگویی به تیم محبوبش خشمگین شده و هفت نفر را به رگبار بسته بود در بازجویی‌ها اعلام کرد زمان قتل در حالت عادی قرار نداشت.

    روز 25شهریور درحالی‌که دو تیم استقلال و پیروزی برای هفتادویکمین مرتبه رودرروی هم قرار گرفته بودند، مردی اصفهانی که ساکن محله ورنامخواست زرین‌شهر بود با این امید که تیم پرسپولیس برنده بازی باشد پای تلویزیون نشست. 

    او با دقت و حساسیت بازی را دنبال می‌کرد، اما وقتی تیم محبوبش اولین گل را خورد به شدت عصبی شد. وی با این امید که نتیجه تغییر کند همچنان به گیرنده‌اش چشم دوخته بود که ناگهان مجتبی جباری دومین گل را وارد دروازه پرسپولیس کرد پس از آن بود که این مرد دیگر نتوانست خودش را کنترل کند و درحالی‌که بسیار عصبانی بود به کوچه رفت و شروع به ناسزاگویی به تیم مقابل کرد در این بین مردی 65ساله به نام «خدامراد» که از اهالی همان محله و طرفدار تیم دیگر بود حرف‌های مرد میانسال را شنید و با او به دلیل توهین‌های فوتبالی درگیر شد این دو از پیش نیز با هم به شدت اختلاف داشتند و رفتار هوادار پیروزی بهانه تازه‌ای را به خدامراد داده بود این دعوا دقایقی بعد بدون اینکه حادثه خاصی رخ بدهد پایان یافت اما خدامراد که همچنان در وضعیت جنون‌آمیزی به سر می‌برد به خانه رفت و کلاشینکفش را برداشت.

    در این هنگام عده‌ای از شاهدان دعوای قبلی پشت درخانه خدامراد تجمع کرده و مشغول گفت‌وگو بودند که مرد 65ساله انگشتش را روی ماشه فشرد و چند گلوله به سمت در شلیک کرد تا حاضران را متفرق کند.

    در این هنگام اهالی به سمت انتهای کوچه دویدند اما خدامراد از خانه خارج شد و بی‌هدف به سمت حاضران شلیک کرد و باعث شد جوان 33ساله‌ای به نام «یارعلی» از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار بگیرد و در دم جان ببازد.

    در این حین جوان 37ساله‌ای به نام «نورالله» که شاهد صحنه بود به سمت یارعلی دوید تا شاید بتواند به او کمک کند اما او هم هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

    ماجرا به همین جا ختم نشد و اهالی محل با شنیدن سروصدای تیراندازی از خانه‌ها بیرون آمدند و خود را به محل درگیری رساندند. آنها در حالی بالای سر مقتولان حاضر شدند که خدامراد همچنان سلاح در دست در گوشه‌ای کمین کرده بود. او این بار ناگهان به صورت رگبار چندین گلوله شلیک کرد که در این میان یک جوان 27ساله حامی پرسپولیس با اصابت گلوله نقش بر زمین شد و در ادامه یک زن میانسال و یک دختر جوان و دو مرد نیز هدف گلوله‌های بی‌هدف خدامراد قرار گرفتند.

    خدامراد سپس درحالی‌که دو نفر را کشته و پنج نفر را زخمی کرده بود پا به فرار گذاشت.

    با گزارش این رخداد شاه محمدی، دادستان زرین‌شهر دستور انجام تحقیقات ویژه را صادر کرد و خدامراد بعد از جست‌وجوهای وسیع و همه‌جانبه بازداشت شد و به قتل اقرار کرد. همچنین ماموران از وی یک قبضه کلاشینکف و 12 تیر فشنگ جنگی کشف کردند.

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی عبرت، خدامراد هفته پیش تحت بازجویی قرار گرفت و در اعترافاتش گفت: «تصمیم نداشتم دست به چنین کاری بزنم و فقط برای ترساندن این افراد چند تیر به در خانه زدم، اما در ادامه احساسی بر من غلبه کرد و به کوچه رفتم و به صورت بی‌هدف به سمت حاضران شلیک کردم.»

    وی با بیان این اظهارات با قرار قانونی بازداشت موقت روانه زندان شد و اکنون تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد. این در حالی است که پنج مجروح حادثه بهبود نسبی یافته و هر یک شکایات خود را علیه متهم در دستگاه قضایی طرح کرده‌اند.

     

     




موضوع مطلب :


<   <<   6   7   >   
درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 123751