سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازهوای حرمت حرمت حرمت ارزوست صفا صفاوکرمت کرمت کرمت ارزوست
دوشنبه 90 آذر 21 :: 3:29 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

مظلومی: گروهبان هم نیستم چه برسد به ژنرال/نمی‌خواهم لقب یکی دیگر را بگیرم

تصویر خبر

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من گروهبان هم نیستم و فقط پرویز مظلومی هستم.

 


پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از مسابقه فردا با نفت آبادان گفت: دربی تمام شد و روی خوبش برای ما بود. برد دلچسبی به دست آوردیم چون توانستیم هواداران را شاد کنیم. از تمام مجموعه استقلال، از مدیریت تا تدارکات تشکر می‌کنم. همه آنها برای ما زحمت کشیدند. از کادر فنی خوب هم تشکر می‌کنم. ما بدنسازی خوبی هم داشتیم و مولایی بدن بازیکنان را به خوبی آماده کرده بود. دو بازی 120 دقیقه‌ای را خیلی خوب برگزار کردیم. تمام کادر فنی از هنکه تا سایرین زحمت زیادی کشیدند و من هم نقش کوچکی در این میان داشتم.

وی ادامه داد: خوشحالیم که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. استقلال به دلیل بازی‌های خوبی که انجام داده توانسته هواداران را جذب کند و در دربی نیز تماشاگران ما بیشتر بودند. دست تک تک آنها را می‌بوسم. همچنین از شاهرخ بیانی و ارژنگی‌نیا آنالیزورهای تیم که آدم‌های پنهانی هستند و زحماتشان دیده نمی‌شود تشکر می‌کنم و این برد را تنها به خودم ربط نمی‌دهم.

مظلومی تاکید کرد: بعد از 120 دقیقه بازی در دربی حالا با 4 روز فاصله باید برابر نفت آبادان بازی کنیم. فقط دو جلسه ریکاوری کردیم و خستگی بازیکنان کمتر شده است. با این حال 4-5 بازیکن ما مصدوم هستند که حضورشان در بازی فردا در ابهام است.

مظلومی با اشاره به تیم نفت آبادان گفت: ‌برای حریف ارزش خاصی قائلم. من خودم اهل آبادان هستم. نفت تیم خوبی است که خارج از خانه نتایج خوبی گرفته است. حتی نفت تهران را در تهران شکست داد و بازی‌های قابل قبولی ارائه داده است اما در تیم ما جباری، میداودی، برهانی، امیرآبادی مصدوم هستند که وضعیت‌شان امشب مشخص می‌شود. به غیر از آن دو سه بازیکن هم خسته هستند و از من تقاضا کردند بازی نکنند.
 
سرمربی استقلال اضافه کرد: از هواداران می‌خواهم در این مسابقه تیم‌شان را تنها نگذارند زیرا سه امتیاز این بازی حیاتی است و اگر ما پیروز شویم قهرمان نیم فصل می‌شویم. هر چند که به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند با این حال می‌خواهم مثل همیشه با داشته‌هایم پیروز شویم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

وی در مورد اینکه برابر نفت آبادان تاکنون یک برد و دو شکست داشته،‌ گفت:‌ اگر منظورتان تیم‌های دیگر است بحثی نیست اما من در استقلال یک بار در خانه نفت شکست خوردم و در تهران این تیم را با6 گل شکست دادیم. بازی بسیار سختی است و حریف بسیار با انگیزه است. شرایط استقلال مثل بازی با پرسپولیس ایده‌آل نیست و امیدوارم در زمین شرایط ایده‌آل شود.

مظلومی با اشاره به لقب ژنرال دربی گفت: از طرف من گاهی اوقات القابی داده می‌شود اما من این لقب‌ها را دوست ندارم زیرا این القاب ماندگار نیست. برخی دوستان لطف کردند و از قول من نوشتند من ژنرال دربی هستم در حالی که من گروهبانی بیش نیستم و ژنرال نیستم. به من گفتند ما برای شما لقب سوبله چوبله را انتخاب کردیم اما گفتم بعد از یک شکست این رسانه این لقب را به من داد و برخی به من گفتند ارباب دربی که من گفتم من فقط مظلومی هستم که برای استقلال کار می‌کنم و تلاش می کنم تیم موفق شود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه پرونده جاسم کرار بسته شده و او را دیگر نمی‌خواهد تصریح کرد: پرونده کرار را نبستیم. او در تاسوعا و عاشورا با اجازه مدیریت به نجف رفت و قرار بود شنبه در تهران باشد تا یکشنبه در جلسه باشگاه شرکت کند و بیاید از خودش دفاع کند.

مظلومی مبنی بر اینکه این اولین بازی سرمربی جدید نفت آبادان است و آیا با افکار او که در اختیار کی‌روش بوده، آشنایی دارد یا نه،‌ عنوان کرد: ‌متاسفانه با ایده و افکار او آشنایی ندارم و نمی‌دانم تیمش با چه روشی بازی خواهد کرد. به همین دلیل یک نیمه را از دست خواهیم داد اما می‌دانم مربی خوب و نامداری است. هر چند او نمی‌تواند یک هفته‌ای تاثیر زیادی در تیم گذاشته باشد اما حضورش به بازیکنان این تیم انگیزه زیادی خواهد داد. بازیکنان می‌خواهند خودشان را به مربی جدید نشان دهند. همانطور که در دیدار با نفت آبادان حضورش در ورزشگاه به بازیکنان نفت آبادان انگیزه داد ولی از نظر فنی نمی‌تواند در یک هفته خیلی تاثیرگذار باشد.

وی در مورد برنامه استقلال در نیم فصل گفت: دو برنامه خواسته‌ام. اول اینکه اردویی در کیش فراهم شود که در سه روز اول بازیکنان به همراه خانواده‌هایشان در اردو باشند و استراحت کنند و پس از آن تمرینات جدی را بدون حضور خانواده بازیکنان انجام دهیم. اگر برنامه این سفر فراهم نشد، در تهران تمرینات را پیگیری می‌کنیم آن هم بعد از سه روز استراحت. فرصت زیادی نداریم و 12 روز بعد باید در جام حذفی بازی کنیم. فرصتی برای سفر به خارج نیست ضمن اینکه من خیلی به دنبال سفر به خارج از کشور نیستم زیرا در کشور خودمان هم مناطق زیادی برای اردو داریم.

مظلومی در مورد اینکه لقب ژنرال دربی که به شما داده شد، باعث ایجاد تشابه با لقب مربی دیگری می‌شود گفت: من دنبال لقب نیستم. این ژنرال دربی نیز پیشنهاد دوستان خود شما بود. نمی‌خواهم لقب یکی دیگر را بگیرم. متاسفانه برخی رسانه‌ها هدف‌دار عمل می‌کنند و امروز نوشته بودند من ژنرال استقلال هستم در صورتی که این چنین نبود.

وی در مورد اینکه پاداش پیروزی در دربی را گرفته‌اند یا خیر گفت: قرار است پاداش را امروز بگیریم. البته سرمربیان کمی بیشتر از بازیکنان پاداش می‌گیرند.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 39
کل بازدیدها: 124556