سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازهوای حرمت حرمت حرمت ارزوست صفا صفاوکرمت کرمت کرمت ارزوست
جمعه 88 مرداد 16 :: 5:47 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی
 

اسکوربورد خراب، سکوهای خالی، نورافکنهای خاموش و ... اتفاقاتی بود که در حاشیه بازی مس کرمان - پرسپولیس رقم خورد.


اسکوربورد خراب، سکوهای خالی، نورافکنهای خاموش، غیبت خبرنگاران برنامه 90 و ... اتفاقاتی بود که در حاشیه بازی مس کرمان - پرسپولیس رقم خورد.
 ورزشگاه شهید باهنر کرمان هم مانند ورزشگاه‌های آزادی، ثامن الائمه (ع) و فولاد شهر بالاخره صاحب اسکوربورد شد. اسکوربورد این ورزشگاه اما هنوز بصورت کامل آماده نشده بود. نور آن کم و زیاد و در مواقعی از مسابقه خاموش می شد. علاوه بر این غلط‌های املایی هم روی  نمایشگر بزرگ ورزشگاه کرمان به چشم می خورد. بطور مثال نام "شیث رضایی" به اشتباه "شیص رضایی" درج شده بود و "کرانچار" هم به "گرانچار" تغییر نام داده بود.

این یکی از حاشیه‌های جالب بازی مس کرمان - پرسپولیس بود که حواشی دیگر آن در زیر می آید:
* علیرضا حقیقی تا روزهای پایانی فصل گذشته سنگربان اصلی پرسپولیس بود اما در دو دیدار پایانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا جای خود را به میثاق معمارزاده داد. نیمکت نشینی حقیقی به لیگ نهم هم کشید و او دیروز از روی نیمکت تلاش هم تیمی‌هایش را به تماشا نشست. حقیقی که از موضوع بشدت ناراحت بود، پیش از آغاز بازی ناراحتی خود را بروز می داد. او با اکراه خود را گرم می کرد و دل به تمرین نمی داد تا جائیکه عابدزاده حتی بابت این بی‌انگیزگی به وی اعتراض کرد.

* پیروز قربانی در اولین بازی خود برای تیم مس کرمان دست به کار جالب توجه‌ای زد و با بستن یک مچ بند آبی در زمین حاضر شد. او با این کار وفاداری خود به استقلال را نشان داد، تیمی که سال‌ها در آن بازی کرده و به فوتبال ایران معرفی شده است.

* فرزاد آشوبی همچنان چهره‌ای محبوب در بین هواداران پرسپولیس است. آنها پیش، در حین و پایان بازی بشدت او را تشویق کردند.

* حضور چهره‌های جوان و جدید در ترکیب پرسپولیس هواداران این تیم را برای تشویق بازیکنان با مشکل مواجه کرده بود. جالب اینکه آنها برخی بازیکنان حاضر در میدان و نفرات نیمکت نشین را نمی شناختند.

* اعتراض مربیان و بازیکنان مس به تکرار پنالتی شیث رضایی خیلی زیاد بود. از میثم منیعی مصدوم که روی نیمکت نشسته بود تا پرویز مظلومی که آرام و قرار نداشت، دست از اعتراض نمی کشیدند. مظلومی حتی پس از به جریان افتادن بازی به دنبال گلزنی شیث بازهم اعتراض می کرد.

* سیفی پس از آنکه با روح الله بیگدلی تعویض شد، ناراحتی خود را به تصمیم مظلومی نشان داد. او با بی اعتنایی به مربیان مس روی نیمکت نشست و تا زمان ثبت گل دوم مس کرمان هیچ واکنشی از خود نشان نداد. پس از آنکه بیگدلی دروازه پرسپولیس را گشود با خوشحالی زایدالوصف سمت سیفی رفت و او را در آغوش کشید تا حواشی برخورد این بازیکن جوان با مربیان تیم مس به پایان مسابقه کشیده نشود.

* در حالی که آفتاب در شهر کرمان غروب می کرد اما مسئولان ورزشگاه شهید باهنر نورافکنهای این ورزشگاه را تا دقایقی از بازی روشن نکردند که این موضوع مشکلاتی را برای حاضرین در ورزشگاه به دنبال داشت.

* اتفاق جالب توجه در بازی شب گذشته مس کرمان - پرسپولیس خالی بودن بیش از یک سوم سکوهای ورزشگاه شهید باهنر بود. ورزشگاهی که در دیدارهای مس کرمان مقابل تیمهای پرسپولیس و استقلال همیشه مملو از تماشاگر بود، دیروز بنابه دلایلی نامعلوم بیش از یک سوم سکوهای آن خالی بود




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 23
کل بازدیدها: 124179