سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازهوای حرمت حرمت حرمت ارزوست صفا صفاوکرمت کرمت کرمت ارزوست
پنج شنبه 90 آذر 24 :: 7:0 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

دونادونی و سرمربی پیشین رئال مادرید گزینه‌های جدید سرمربیگری پرسپولیس

تصویر خبر

 

باشگاه پرسپولیس در قسمت نظرسنجی خود اقدام به معرفی نامزدهای سرمربیگری این تیم کرده که در بین آنها نام سرمربیان پیشین تیم ملی ایتالیا و رئال مادرید به چشم می‌خورد.


سایت باشگاه پرسپولیس اقدام به نظرسنجی درباره سرمربی آینده خود کرده و در این نظرسنجی نام مربیان مدنظر خود را همراه با مدت زمان قرارداد با آنها به شرح زیر درج کرده است:

اسون گوران اریکسون (بلند مدت)
لوکا بوناچیچ (نیم فصل)
جمال حاجی (نیم فصل)
مصطفی دنیزلی (بلند مدت)
روبرتو دونادونی (بلند مدت)
خوان رامون لوپز (بلند مدت)
سایت پرسپولیس در پایان گزینه "مربی داخلی" را هم قرار داده است.

نکته جالب توجه این‌که رویانیان پیش از این از بوناچیچ، دنیزلی و جمال حاجی به عنوان گزینه‌های این باشگاه نام برده و اعلام کرده بود مهلت اریکسون برای پاسخگویی تمام شده و دیگر باشگاه به او فکر نمی‌کند اما با توجه به آنچه که روی سایت این باشگاه قرار گرفته اریکسون همچنان گزینه است و نام دونادونی و خوان رامون لوپز نیز به جمع نامزدهای مربیگری سرخپوشان اضافه شده است.

 روبرتو دونادونی 48 ساله بازیکن پیشین تیم ملی ایتالیا؛ در سال 2002-2001 سرمربی لچه بود و فصل بعد در لیورنو مربیگری کرد. دونادونی در سال 2003 سرمربی جنوا شد و سپس بار دیگر به مدت دو فصل به لیورنو بازگشت. وی در سال 2006 به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا انتخاب شد و در جام ملت‌های اروپا در سال 2008 هدایت این تیم را برعهده داشت و با این تیم تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت. وی سپس به مدت چند ماه هدایت ناپولی را به عهده گرفت و در سال 2010 سرمربی کالیاری شد و هم اکنون سرمربی تیمی نیست.
دونادونی در دوران مربیگری به هیچ عنوان قابل ذکری دست نیافته است.

"خوان رامون لوپز کارو" اسپانیایی و 48 ساله دیگر گزینه مدنظر پرسپولیس، در فصل 2006 -2005 هدایت تیم رئال مادرید را برعهده داشت. وی پیش‌تر نیز 4 سال سرمربی تیم "ب" رئال مادرید بود. لوپز در سال‌های 2006 تا 2008 در تیم‌های راسینگ سانتاندر، لوانته و سلتاویگو مربیگری کرده است. وی سپس دو سال به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا فعالیت کرد. این مربی در سال 2010 سرمربی واسلوی رومانی بود و اکنون نیز در تیمی فعالیت نمی‌کند. لوپز نیز در کارنامه مربیگری خود عنوان قابل توجهی ندارد.

 




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 47
کل بازدیدها: 124111