سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازهوای حرمت حرمت حرمت ارزوست صفا صفاوکرمت کرمت کرمت ارزوست
پنج شنبه 90 آذر 24 :: 6:59 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

بلاژویچ: در فوتبال چیزی به معنی عدالت وجود ندارد/ با پرسپولیس مذاکره نکردم

تصویر خبر

سرمربی تیم مس کرمان پس از شکست برابر ذوب آهن گفت: در فوتبال چیزی به معنای عدالت وجود ندارد.



میروسلاو بلاژویچ پس از شکست یک بر صفر برابر ذوب‌آهن گفت: به ذوب‌آهن این پیروزی را تبریک می‌گویم که با یک بازیکن کمتر توانستند نتیجه قابل قبولی بگیرند و حقشان برد بود.

وی افزود: طبیعی است از نتیجه ناراضی باشم. بازیکنان من هنوز یاد نگرفته‌اند با تیمی که یک بازیکن کمتر دارد چگونه بازی کنند. ناراحتی‌ام طبیعی است. هر مربی که در دقایق آخر بازی شکست بخورد ناراحت می‌شود. می‌توانستیم نتیجه مساوی را کسب کنیم اما فوتبال همین است.

سرمربی مس کرمان در پاسخ به این سوال که چرا از 6 بازی 5 امتیاز را کسب کرده عنوان کرد: به نظر من در فوتبال چیزی به معنای عدالت وجود ندارد. همیشه در فوتبال آن چیزی که عدالت حکم می‌کند اتفاق نمی‌افتد. در برخی بازی‌ها مستحق باخت نبودیم اما با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم.

بلاژویچ در مورد اینکه هفته گذشته شایعه شده بود استعفا داده و گزینه پرسپولیس برای هدایت این تیم بود تاکید کرد: این موضوع صحت ندارد و من استعفا نداده‌ام و با پرسپولیس هم مذاکره‌ای نداشتم. اخلاقا متعهد به مس هستم و تا پایان فصل در این تیم می‌مانم.

این مربی در مورد اینکه گفته می‌شود مدیران مس از نتایج این تیم ناراضی‌اند عنوان کرد: بعید می‌دانم اینچنین باشد. وقتی به مس آمدم این تیم شرایط خوبی نداشت. در حال حاضر هم قبول دارم که جایگاه ما خوب نیست و باید تلاش بیشتری کنیم.

وی در مورد داوری گفت: اعتراضی به قضاوت داوران ندارم. در این بازی به دلیل عدم تجربه بازیکنان بازی را واگذار کردیم.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 47
کل بازدیدها: 124096