سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازهوای حرمت حرمت حرمت ارزوست صفا صفاوکرمت کرمت کرمت ارزوست
پنج شنبه 90 آذر 24 :: 6:59 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

ویسی: تمرکز ما موفقیت در جام حذفی است/ خوشحالم بعد از 4 بازی گل زدیم

تصویر خبر

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تمرکز ما روی نتیجه‌گیری و موفقیت در جام حذفی است.



عبدالله ویسی پس از تساوی یک بر یک صبا مقابل فجر سپاسی شیراز گفت: فراز و نشیب زیادی در این دیدار داشتیم. در جریان بازی هم ما موقعیت داشتیم و هم حریف، اما فجر سپاسی برای یک امتیاز به قم آمده بود.

وی ادامه داد: از نتیجه راضی نیستم، اما خوشحالم بعد از 4 بازی گل زدیم. تمرکز ما روی نتیجه‌گیری و موفقیت در جام حذفی است تا نتایج نه چندان خوب چند هفته اخیر در لیگ را جبران کنیم.

ویسی با اشاره به مصدومیت میلاد نوری گفت: پزشک تیم اجازه نداده بود نوری در این مسابقه به میدان برود، اما در نیمه دوم مجبور شدیم از او استفاده کنیم. تیم ما چندین مصدوم دارد. البته من دنبال بهانه‌جویی نیستم. ترکیبی از بازیکنان لیگ‌های دسته اول و دوم داریم که زمان می‌برد با هم هماهنگ شود.

وی تصریح کرد: حجازی‌پور به خاطر تنبیه انضباطی در این مسابقه به میدان نرفت و مجتبی مبینی‌پور هم پاداش بازی‌های خوبش را در تیم امید صبا با بازی در این دیدار گرفت. در نیم فصل 3 بازیکن جدید به نام‌های میرشفیعیان، ابراهیمی و حیدری را جذب خواهیم کرد.

سرمربی صبای قم درباره احتمال جدایی عنایتی از این تیم گفت: عنایتی بازیکن خوب و بزرگی است و بودنش به ما کمک می‌کند، اما نبودنش هم به تیم ضربه‌ای نمی‌زند. اگر مایل باشد به استقلال در لیگ قهرمانان آسیا کمک کند ما مشکلی نداریم.

 




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 47
کل بازدیدها: 124094