سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازهوای حرمت حرمت حرمت ارزوست صفا صفاوکرمت کرمت کرمت ارزوست
پنج شنبه 90 آذر 24 :: 11:6 صبح ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

کفاشیان خبر داد:فروردین یا اردیبهشت 91 زمان انتخابات فدراسیون/7 باشگاه لیگ برتری در خطر اخراج

تصویر خبر

رئیس فدراسیون فوتبال از برگزاری انتخابات این فدراسیون در فروردین یا اردیبهشت سال آینده خبر داد.

 


علی کفاشیان گفت: از 2 ماه گذشته برای تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال دست به کار شدیم تا نواقص و مشکلات را رفع کنیم. بر همین اساس انتخابات بی شک به تعویق خواهد افتاد. طبق قانون حداقل 3 ماه برای ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون وقت می خواهیم و فکر می کنم در اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت ماه، انتخابات ریاست فدراسیون برگزار شود.

وی در خصوص انتخابی یا انتصابی بودن نواب رئیس گفت: در اساسنامه نواقصی وجود داشت که پس از بررسی گروه 13 نفره و تائید هیئت رئیسه درمجمعی که دی ماه برگزار می شود نتیجه نهایی اعلام می شود.

رئیس فدراسیون در خصوص سهمیه‌های کسب شده باشگاه‌های لیگ برتر گفت: اگر باشگاه‌ها استانداردها را رعایت نکنند از رقابت‌های لیگ اخراج می شوند. 6 تا 7 باشگاه هستند که در آیتم های مختلف امتیاز دهی مشکل داشتند و ما به آنها وقت می دهیم تا به استاندارد های لازم برسند در غیر این صورت دیگر اجازه بازی در رقابت های لیگ برتر را نخواهند داشت. در فصل آینده هیچ اجباری نداریم که تمامی تیم ها بازی کنند. با تیم های کمتر نیز می توان مسابقات لیگ را برگزارکرد. در واقع کاری که AFC انجام می دهد را از این پس اجرا می کنیم تا باشگاه ها تمام آیتم های امتیاز دهی را رعایت کنند.

کفاشیان عنوان کرد: باشگاه ها باید مشکلات تجاری سازی، ترازنامه مالی، ورزشگاه های خود و مسائل داخلی باشگاهها را رفع کنند تا دیگر از سهمیه های لیگ قهرمانان آسیا کم نشود. بر همین اساس با ارسال نامه با باشگاه های حاضر درلیگ قهرمانان آسیا خواسته ایم تمامی موارد را رعایت و هر چه زودتر مدارک خود را ارسال کنند تا شاهد بروز مشکل نباشیم.

کفاشیان همچنین از مرکز آب درمانی، پروژ استخر-سونا و جکوزی و ساختمان مربیان تیم های ملی بازدید کرد. وی در این بازید از روند پیشرفت پروژه و زمان پایان آن با مهندسین ناظر گفت و گو کرد و شخصا از تمامی مراحل ساخت و ساز این پروژه بازدید به عمل آورد.
کفاشیان همچنین با اشاره به اینکه پروژه باید زودتر به پایان برسد از مسئولان کارگاهی این پروژه خواست پیش از آغاز مرحله دوم مقدماتی جام جهانی، این پروژه را به پایان برسانند.

 

 




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 47
کل بازدیدها: 124105