سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازهوای حرمت حرمت حرمت ارزوست صفا صفاوکرمت کرمت کرمت ارزوست
چهارشنبه 90 آذر 23 :: 11:19 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

کاستا: یکی از بهترین تیم‌های ایران را بردیم/ شجاعانه بازی کردیم

تصویر خبر

سرمربی پرتغالی تیم نفت آبادان گفت: برابر یکی از بهترین تیم‌های ایران به برتری رسیدیم.

 


خوزه آلبرتو کاستا پس از پیروزی 2 بر یک برابر استقلال در گفت: بازی سطح بالایی برای ما بود. از نتیجه بازی مسلماً راضی هستم. مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران پیروز شدیم و خوشحالم که خط دفاع ما امروز خوب کار کرد و توانستیم در ضد حملات به گل برسیم. امیدوارم در آینده روند کاری ما بهتر شود.

وی افزود: بابت خوشحالی هواداران و همچنین هیئت مدیره و بازیکنان خوشحالم. بازیکنان ما امروز در دفاع قوی کار کردند و مقابل تیمی مثل استقلال شجاعانه بازی کردند و 3 امتیاز را گرفتیم.

کاستا در مورد اینکه چرا نفت در خارج از خانه بهتر از آبادان نتیجه می‌گیرد، گفت: تیم ما قطعاً مشکلاتی دارد و باید آنها را برطرف کنیم. با بازیکنان صحبت می‌کنیم و به آنها می‌گوییم چه اهدافی داریم. با پیروزی امروز کار ما راحت‌تر شده است.

وی در مورد اینکه چرا دستیارش مدام کنار خط حضور داشت، گفت: مربی با من در ارتباط بود و نظرات من را به مربیان انتقال می‌کرد. ما نمی‌توانیم دو نفری کنار خط باشیم و تیم را هدایت کنیم. مهم این است که نظرات من به بازیکنان منتقل شود. اکنون مشکلی وجود ندارد مشکلی زمانی است که بازیکنان نفهمند که ما چه می‌گوییم.

کاستا در مورد اینکه این برد حاصل تلاش پیروانی است یا خود او، گفت: من آمده‌ام که در نفت آبادان بهتر کار کنیم و بهترین تجربیاتم را در اختیار آنها قرار دهم. امیدوارم این نتایج در آینده تکرار شود.

 




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 39
کل بازدیدها: 124549