سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازهوای حرمت حرمت حرمت ارزوست صفا صفاوکرمت کرمت کرمت ارزوست
پنج شنبه 90 آذر 24 :: 6:59 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

بلاژویچ: در فوتبال چیزی به معنی عدالت وجود ندارد/ با پرسپولیس مذاکره نکردم

تصویر خبر

سرمربی تیم مس کرمان پس از شکست برابر ذوب آهن گفت: در فوتبال چیزی به معنای عدالت وجود ندارد.



میروسلاو بلاژویچ پس از شکست یک بر صفر برابر ذوب‌آهن گفت: به ذوب‌آهن این پیروزی را تبریک می‌گویم که با یک بازیکن کمتر توانستند نتیجه قابل قبولی بگیرند و حقشان برد بود.

وی افزود: طبیعی است از نتیجه ناراضی باشم. بازیکنان من هنوز یاد نگرفته‌اند با تیمی که یک بازیکن کمتر دارد چگونه بازی کنند. ناراحتی‌ام طبیعی است. هر مربی که در دقایق آخر بازی شکست بخورد ناراحت می‌شود. می‌توانستیم نتیجه مساوی را کسب کنیم اما فوتبال همین است.

سرمربی مس کرمان در پاسخ به این سوال که چرا از 6 بازی 5 امتیاز را کسب کرده عنوان کرد: به نظر من در فوتبال چیزی به معنای عدالت وجود ندارد. همیشه در فوتبال آن چیزی که عدالت حکم می‌کند اتفاق نمی‌افتد. در برخی بازی‌ها مستحق باخت نبودیم اما با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم.

بلاژویچ در مورد اینکه هفته گذشته شایعه شده بود استعفا داده و گزینه پرسپولیس برای هدایت این تیم بود تاکید کرد: این موضوع صحت ندارد و من استعفا نداده‌ام و با پرسپولیس هم مذاکره‌ای نداشتم. اخلاقا متعهد به مس هستم و تا پایان فصل در این تیم می‌مانم.

این مربی در مورد اینکه گفته می‌شود مدیران مس از نتایج این تیم ناراضی‌اند عنوان کرد: بعید می‌دانم اینچنین باشد. وقتی به مس آمدم این تیم شرایط خوبی نداشت. در حال حاضر هم قبول دارم که جایگاه ما خوب نیست و باید تلاش بیشتری کنیم.

وی در مورد داوری گفت: اعتراضی به قضاوت داوران ندارم. در این بازی به دلیل عدم تجربه بازیکنان بازی را واگذار کردیم.




موضوع مطلب :


پنج شنبه 90 آذر 24 :: 6:59 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

ویسی: تمرکز ما موفقیت در جام حذفی است/ خوشحالم بعد از 4 بازی گل زدیم

تصویر خبر

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تمرکز ما روی نتیجه‌گیری و موفقیت در جام حذفی است.



عبدالله ویسی پس از تساوی یک بر یک صبا مقابل فجر سپاسی شیراز گفت: فراز و نشیب زیادی در این دیدار داشتیم. در جریان بازی هم ما موقعیت داشتیم و هم حریف، اما فجر سپاسی برای یک امتیاز به قم آمده بود.

وی ادامه داد: از نتیجه راضی نیستم، اما خوشحالم بعد از 4 بازی گل زدیم. تمرکز ما روی نتیجه‌گیری و موفقیت در جام حذفی است تا نتایج نه چندان خوب چند هفته اخیر در لیگ را جبران کنیم.

ویسی با اشاره به مصدومیت میلاد نوری گفت: پزشک تیم اجازه نداده بود نوری در این مسابقه به میدان برود، اما در نیمه دوم مجبور شدیم از او استفاده کنیم. تیم ما چندین مصدوم دارد. البته من دنبال بهانه‌جویی نیستم. ترکیبی از بازیکنان لیگ‌های دسته اول و دوم داریم که زمان می‌برد با هم هماهنگ شود.

وی تصریح کرد: حجازی‌پور به خاطر تنبیه انضباطی در این مسابقه به میدان نرفت و مجتبی مبینی‌پور هم پاداش بازی‌های خوبش را در تیم امید صبا با بازی در این دیدار گرفت. در نیم فصل 3 بازیکن جدید به نام‌های میرشفیعیان، ابراهیمی و حیدری را جذب خواهیم کرد.

سرمربی صبای قم درباره احتمال جدایی عنایتی از این تیم گفت: عنایتی بازیکن خوب و بزرگی است و بودنش به ما کمک می‌کند، اما نبودنش هم به تیم ضربه‌ای نمی‌زند. اگر مایل باشد به استقلال در لیگ قهرمانان آسیا کمک کند ما مشکلی نداریم.

 




موضوع مطلب :


پنج شنبه 90 آذر 24 :: 6:58 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

حاشیه دیدار پرسپولیس و راه آهن/بیانیه هواداران پرسپولیس در حمایت از کریمی/ اعتراض شدید دایی به داور

تصویر خبر

 

هواداران پرسپولیس بیانیه شفاهی در حمایت از کاپیتان این تیم خواندند.



 شماری از هواداران پرسپولیس بیانیه‌ای شفاهی در حمایت از علی کریمی خواندند. آنها می‌گفتند" سازمان لیگ بداند که علی کریمی هیچ مشکلی ندارد که بخواهد به کمیته انضباطی فدراسیون برود."

* حسین هدایتی مالک باشگاه استیلی آذین در ورزشگاه آزادی حضور داشت. محسن خلیلی مهاجم سابق پرسپولیس نیز یکی از تماشاگران ویژه این مسابقه بود.

* سومدیک مربی آلمانی پرسپولیس در چند صحنه به تصمیم‌های فغانی داور مسابقه اعتراض کرد.

*بهادر عبدی بعد از گلزنی به پرسپولیس به سمت دایی رفت تا شادی کند اما دایی شادی نکرد و به عبدی گفت به ادامه بازی بپردازد.

* در پایان مسابقه علی کریمی و بهادر عبدی پیراهن‌هایشان را تعویض کردند.

* علی پروین نیز در کنار جایگاه با شماری از هواداران صحبت کرد.

* علی دایی در یک صحنه معتقد بود داور به سود راه آهن پنالتی نگرفته و به همین دلیل اعتراض شدیدی کرد. او در پایان بازی هم به شدت به ناظر بازی و داوری اعتراض کرد.
این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت.




موضوع مطلب :


پنج شنبه 90 آذر 24 :: 6:57 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

هواداران پرسپولیس علیه بازیکنان شعار دادند

تصویر خبر

هواداران پرسپولیس بعد از تساوی برابر راه آهن علیه بازیکنان شعار دادند و آنها را بی‌غیرت خطاب کردند.



 هواداران پرسپولیس بعد از تساوی یک بر یک برابر راه آهن علیه بازیکنان شعار سر دادند و گفتند" بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم."
در دیدارهای گذشته زمانی که پرسپولیس نتیجه نمی‌گرفت آنها علیه حمید استیلی سرمربی تیم شعار سر می‌دادند.




موضوع مطلب :


پنج شنبه 90 آذر 24 :: 11:6 صبح ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

کفاشیان خبر داد:فروردین یا اردیبهشت 91 زمان انتخابات فدراسیون/7 باشگاه لیگ برتری در خطر اخراج

تصویر خبر

رئیس فدراسیون فوتبال از برگزاری انتخابات این فدراسیون در فروردین یا اردیبهشت سال آینده خبر داد.

 


علی کفاشیان گفت: از 2 ماه گذشته برای تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال دست به کار شدیم تا نواقص و مشکلات را رفع کنیم. بر همین اساس انتخابات بی شک به تعویق خواهد افتاد. طبق قانون حداقل 3 ماه برای ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون وقت می خواهیم و فکر می کنم در اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت ماه، انتخابات ریاست فدراسیون برگزار شود.

وی در خصوص انتخابی یا انتصابی بودن نواب رئیس گفت: در اساسنامه نواقصی وجود داشت که پس از بررسی گروه 13 نفره و تائید هیئت رئیسه درمجمعی که دی ماه برگزار می شود نتیجه نهایی اعلام می شود.

رئیس فدراسیون در خصوص سهمیه‌های کسب شده باشگاه‌های لیگ برتر گفت: اگر باشگاه‌ها استانداردها را رعایت نکنند از رقابت‌های لیگ اخراج می شوند. 6 تا 7 باشگاه هستند که در آیتم های مختلف امتیاز دهی مشکل داشتند و ما به آنها وقت می دهیم تا به استاندارد های لازم برسند در غیر این صورت دیگر اجازه بازی در رقابت های لیگ برتر را نخواهند داشت. در فصل آینده هیچ اجباری نداریم که تمامی تیم ها بازی کنند. با تیم های کمتر نیز می توان مسابقات لیگ را برگزارکرد. در واقع کاری که AFC انجام می دهد را از این پس اجرا می کنیم تا باشگاه ها تمام آیتم های امتیاز دهی را رعایت کنند.

کفاشیان عنوان کرد: باشگاه ها باید مشکلات تجاری سازی، ترازنامه مالی، ورزشگاه های خود و مسائل داخلی باشگاهها را رفع کنند تا دیگر از سهمیه های لیگ قهرمانان آسیا کم نشود. بر همین اساس با ارسال نامه با باشگاه های حاضر درلیگ قهرمانان آسیا خواسته ایم تمامی موارد را رعایت و هر چه زودتر مدارک خود را ارسال کنند تا شاهد بروز مشکل نباشیم.

کفاشیان همچنین از مرکز آب درمانی، پروژ استخر-سونا و جکوزی و ساختمان مربیان تیم های ملی بازدید کرد. وی در این بازید از روند پیشرفت پروژه و زمان پایان آن با مهندسین ناظر گفت و گو کرد و شخصا از تمامی مراحل ساخت و ساز این پروژه بازدید به عمل آورد.
کفاشیان همچنین با اشاره به اینکه پروژه باید زودتر به پایان برسد از مسئولان کارگاهی این پروژه خواست پیش از آغاز مرحله دوم مقدماتی جام جهانی، این پروژه را به پایان برسانند.

 

 




موضوع مطلب :


<   1   2   3   4   5   >>   >   
درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 17
کل بازدیدها: 123787