سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازهوای حرمت حرمت حرمت ارزوست صفا صفاوکرمت کرمت کرمت ارزوست
دوشنبه 90 آذر 28 :: 8:4 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

یک بازیکن داماش رفتار زشت بازیکنان شاهین را تکرار کرد

تصویر خبر

یک بازیکن داماش گیلان در حرکتی ناشایست اقدام دو بازیکن شاهین بوشهر در ورزشگاه یادگار امام را تکرار کرد.



 در حاشیه دیدار شهرداری تبریز و داماش گیلان یک بازیکن داماش مرتکب عملی غیراخلاقی مانند آنچه دو بازیکن شاهین بوشهر در ورزشگاه یادگار امام انجام داده بودند شد.
دیدار دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال/پرسپولیس از پس فولاد 10 نفره برنیامد/ پایان نیم‌فصل اول با مقام نهمی

تصویر خبر


تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار نیم‌فصل اول در ورزشگاه آزادی مقابل فولاد خوزستان متوقف شد.


دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی در حضور حدود 1500 نفر آغاز شد و و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پس از بازی پایاپای دو تیم در دقایق ابتدایی بازی پرسپولیس توانست در دقیقه 41 توسط مازیار زارع از روی نقطه پنالتی به گل برسد.
در نیمه دوم دو تیم حملاتی روی دروازه داشتند و این فولاد بود که در دقیقه 90 توسط بختیار رحمانی دروازه گل تساوی را به ثمر رساند.

قضاوت این مسابقه بر عهده محسن ترکی بود. وی به علی کریمی و رضا نورمحمدی از پرسپولیس و رینالدو از فولاد کارت زرد نشان داد. داور همچنین در دقیقه 39 امید خورج از فولاد را اخراج کرد.
پرسپولیس با این تساوی 22 امتیازی شد و در رده نهم جدول جای گرفت و فولاد 21 امتیازی شد.

بازیکنان پرسپولیس:
علیرضا حقیقی، علیرضا محمد، مجتبی شیری، علیرضا نورمحمدی، امیرحسین فشنگچی، مازیار زارع، علی کریمی، حسین بادامکی(57- محمد نوری)، جواد کاظمیان، غلامرضا رضایی(89- محمد منصوری)، مهرداد اولادی
سرمربی: محسن عاشوری

بازیکنان فولاد خوزستان:
علی سلیمی، امید خورج، عبدالله کرمی، مهرداد جماعتی، خیرالله ویسی آرا، امیر شرفی(44- جابا موجیری)، میثم کریمی، بختیار رحمانی، حکیم نصاری(64- رینالدو)، آرش افشین و رضا نوروزی(61- امید خالدی)

 




موضوع مطلب :


پنج شنبه 90 آذر 24 :: 7:21 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

علیپور :شهراد ناظمی حق آوردن هیچ مربی و بازیکنی را به فوتبال ایران ندارد

تصویر خبر

دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران گفت: شهراد ناظمی حق آوردن هیچ مربی یا بازیکن خارجی به فوتبال ایران را ندارد.

 


حجت الاسلام علیرضا علیپور با بیان اینکه شهراد ناظمی حق آوردن هیچ مربی و بازیکن خارجی به فوتبال ایران را ندارد عنوان کرد: این تصمیم به این دلیل اتخاذ شده که او مربیانی را به فوتبال ایران آورده که مدیران عامل وقت باشگاه‌ها از آن مربیان ناراضی هستند. نمونه بارز این موضوع مربیانی است که او برای استیل آذین در لیگ برتر آورد. به همین دلیل اعلام می‌کنیم وی حق آوردن مربی و بازیکن خارجی را ندارد.

 از ناظمی به عنوان مدیربرنامه‌های دنیزلی نیز یاد می‌شود.

قهرمانی داور دیدار نفت تهران و استقلال شد

تصویر خبر

محسن قهرمانی دیدار نفت تهران و استقلال را قضاوت می‌کند.

 


 دیدار تیم های استقلال و نفت تهران را محسن قهرمانی قضاوت خواهد کرد.
کمک های قهرمانی در این مسابقه محسن قهرمانی، محمدرضا منصوری، محمدرضا امینی هستند و داور چهارم نیز قاسم واحدی است.
ناظر این بازی فریدون اصفهانیان است.
این دیدار شنبه ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.




موضوع مطلب :


پنج شنبه 90 آذر 24 :: 7:18 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

شهرداری یاسوج حریف استقلال شد

تیم فوتبال شهرداری یاسوج در ضربات پنالتی برابر فولاد به برتری رسید و حریف استقلال تهران شد.



 دیدار تیم‌های شهرداری یاسوج و فولاد خوزستان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال که در 90 دقیقه وقت قانونی به تساوی یک بر یک تمام شده بود،‌ به وقت‌های اضافه کشیده شد تا 2 تیم شانس خود را در این دقایق امتحان کنند، اما 30 دقیقه وقت اضافه هم برای مشخص شدن تیم برنده کافی نبود و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.
 
در ضربات پنالتی شهرداری با برتری 5 بر 3 به برتری رسید و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت و حریف استقلال تهران شد.

شهرداری یاسوج در دیدار گذشته خود در جام حذفی مقابل تراکتورسازی هم در ضربات پنالتی به برتری رسیده بود. این در حالی که فولاد در ضربات پنالتی تاکنون تیمی ناکام بوده و این بار نیز شکست خورد.

داور این دیدار محمود رفیعی بود. وی به علی سلیمی، عبدالله کرمی و رینالدو از فولاد کارت زرد نشان داد.



موضوع مطلب :


پنج شنبه 90 آذر 24 :: 7:2 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

دایی: دوست ندارم حتی کاشانی را ببینم/ استیلی راه درستی را انتخاب نکرد

تصویر خبر

سرمربی راه‌آهن گفت: استیلی همبازی من بوده و همیشه دوستش داشتم اما راهی که انتخاب کرد درست نبود.

 


 علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار فردای پرسپولیس و راه‌آهن گفت: بازی سختی داریم و به هیچ عنوان فکر نمی‌کردم روزی به عنوان یک رقیب جلوی پرسپولیس قرار بگیریم. متاسفانه از شانس بد من بود که چنین اتفاقی افتاد. من هنوز عاشقانه طرفدار پرسپولیس را دوست دارم و این تیم برای من دوست داشتنی است.
 
وی ادامه داد: همیشه آرزویم بوده این تیم موفق باشد تا مردمی که به عشق پرسپولیس روزهایشان را سپری می‌کنند خوشحال شوند. با این حال به خاطر اینکه در حال حاضر سرمربی راه‌آهن هستم باید با تمام توان مقابل پرسپولیس قرار بگیریم.
 تمرینات خوبی را پیگیری کردیم تا از این  بازی سربلند بیرون بیاییم.
 
دایی در مورد مشکلات مالی که این روزها گریبانگیر باشگاه راه آهن است،‌ تصریح کرد: مشکل خاصی نیست. تمام تیم‌های لیگی مشکل مالی دارند و تنها مشکل راه آهن نیست. این موضوع که من امروز دیر در این نشست حاضر شدم به خاطر این بود که در جلسه هیئت مدیره بودم و در این مورد صحبت شد و قرار است تا آخر ماه مشکلات ما حل شود تا با  قدرت کارمان را انجام دهیم.
 
سرمربی راه‌آهن تاکید کرد: ‌از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در این مدت با غیرت و تعصب کار کردند. مالکین هم زحمات خود را کشیدند و تا امروز حدود 5 میلیارد و 300 تا 400 میلیون به تیم تزریق کردند اما چاله چوله‌های راه آهن زیاد است و پر نمی‌شود. این موضوع باعث شد لطمه بخوریم.
 
دایی افزود: باید به آدم‌هایی که در چنین شرایط بد اقتصادی جامعه حاضر شدند پا پیش بگذارند و در قسمتی سرمایه گذاری کنند که شاید سال‌ها بعد به سوددهی برسد، کمک کنیم. ما هم هر کاری از دست‌مان برآید انجام می‌دهیم تا نتایجی بگیریم در شان تیمی باشد که بیش از 70 سال قدمت دارد.
 
دایی در ادامه در خصوص اینکه چرا تیمش در دقایق پایانی بازی‌های برده با تساوی عوض می‌کند، گفت: خیلی زحمت می‌کشیم و خوب بازی می‌کنیم اما در چند بازی در دقایق آخر زحمات‌مان به هدر رفته است. تمام نقاط ضعف‌مان را می‌دانیم و از روش رفع آن هم مطلع هستیم اما یک مسئله است که باید از ما حمایت‌های لازم انجام شود تا بتوانیم در نیم فصل به 3-4 بازیکن که می‌توانند به ما کمک کنند را بگیریم و نقاط ضعف‌مان حل شود.
 
وی گفت: در بازی با نفت تهران در حالی که 2 بر یک جلو بودیم با ضربه سر گل خوردیم. در بازی با تراکتور نیز همین طور. در بازی مقابل فجر سپاسی و شهرداری با اوت دستی به ما گل زدند. این موضوع ربطی به دقایق پایانی ندارد. از اول فصل می‌دانستیم میانگین قد تیم کوتاه است و این موضوع به خصوص در خط دفاع بیشتر به چشم می‌آید.
 
سرمربی راه‌آهن اضافه کرد: اگر یک دفاع جلوی سرزن بلندقد داشتیم این طور نمی‌شد. چرا که در تمام بازی‌هایی که گل خوردیم این مشکل را داشتیم. حتی در بازی با سایپا که گل‌شان آفساید بود نیز این چنین گل خوردیم. 
 
دایی یادآور شد: باید میانگین قدی تیم را بالا ببریم و یک مدافع بیاوریم اما این دلیل نمی‌شود که از بازیکنانم راضی نباشم. ما باید تنها این نقطه ضعف تیم را حل کنیم که این مشکل را هم با عمل جراحی نمی‌توان رفع کرد.
 
دایی در مورد صحبت‌های حمید استیلی در برنامه نود و این موضوع که حبیب کاشانی با هاشم بیک‌زاده صحبت‌هایی انجام داده است، ‌گفت: گذشت زمان حقایق را روشن می‌کند. ببخشید؛ مردم ما فهم و شعورشان بالا رفته. از یک طرف می‌گویند مذاکره نکردیم و از یک طرف مشخص شده به بیک‌زاده گفته‌اند خوب بازی کن تا فصل بعد به پرسپولیس بیایی. در حالی که بازی مقابل سپاهان هفته سی و سوم لیگ بود و بعد از آن پرسپولیس در جام حذفی و لیگ چند بازی دیگر را هم داشت.
 
وی با بیان اینکه کاری که از اول پایه‌اش عوام‌فریبی، دروغ و مردم فریبی ‌باشد این چنین نتیجه‌اش عیان می‌شود، ادامه داد: از اول زحمت کشیدم تا در این فصل پرسپولیس را جمع کنم و نتیجه بگیرم و می‌توانستم با تقویت تیم و برطرف کردن نقاط ضعف تیم به خواسته‌هایم برسم. تازه با مردم انس گرفته بودم و از این ناراحتم. با کسانی بودم که هیچ گاه من را تنها نگذاشتند و دلم از این می‌سوزد. امروز هم آقایان رفته‌اند و هیچ کدام دیگر پاسخگو نیستند.
 
دایی تاکید کرد: تا چه زمانی می‌خواهید به مردم دروغ بگویید؟ همان موقع گفتم با بازیکنانی صحبت کرده‌اند. مگر بیک‌زاده در لیست من بود؟ همان زمان هم برای اردوی تدارکاتی آلمان و اسپانیا آدم فرستاده بودند. کاری که پایه‌اش دروغ باشد نتیجه‌اش این می‌شود. حیف تیم و مردم.
 
وی عنوان کرد: با مردم بودن فضایی دیگر دارد که متاسفانه خیلی‌ها نمی‌فهمند. بعضی از ما خودمان را به بنده خدا می‌چسبانیم در حالی که اگر به خدا بچسبانیم، او به ما چیزهایی می‌دهد که به فکرمان هم نمی‌رسد.
 
دایی گفت: چرا من باید فردا مقابل هواداران پرسپولیس قرار بگیرم؟ مجبور هستم چرا که الان روی نیمکت راه آهن هستم و باید یک جور تیم را به زمین بفرستم. با این حال تمام توانایی‌ام را به کار می‌بندم تا نتیجه خوبی بگیریم اما چرا باید پرسپولیس با این همه هوادار به این روز بیفتد.
 
سرمربی راه‌آهن خاطرنشان کرد: آقایان هر کاری توانستند کردند تا من ضربه بخورم و با سرافکندگی از این تیم بروم اما بالایی نگذاشت این اتفاق بیفتد. با اینکه چیزی که در شان هواداران بود نتوانستم انجام دهم و شرمنده‌شان شدم با این حال می‌توانستم امسال در این تیم موفق شوم و در این تیم باشم. خواست خدا بود که امروز در راه‌آهن باشم و جلوی تیمی که دوستش دارم با تمام وجود قرار بگیرم.
 
وی گفت: قیاس درستی نیست. این آقا که اسم بردید را دوست ندارم ببینم چه برسد به اینکه بخواهم با او تقابل کنم. شما باید برای کسی ارزشی قائل شوید بعد با او تقابل کنید.
 
دایی ادامه داد: در مورد استیلی هم باید بگویم او همبازی من بوده و خاطرات خوب و بد زیادی با حمید دارم و همیشه دوستش داشتم اما راهی که انتخاب کرد درست نبود. شاید خودش بگوید درست بود اما حمید برایم عزیز است و خانواده او مانند خانواده خودم می‌ماند.
 
سرمربی راه‌آهن گفت: حمید استیلی را دوست دارم و این طور نیست که تقابلی با کسی داشته باشم یا منتظر چنین روزی باشم که بخواهم مقابل پرسپولیس قرار بگیرم.
 
دایی در مورد اینکه اگر از وی بخواهند به تیم پرسپولیس برود این کار را خواهد کرد یا نه، گفت: روی حرفی که می‌زنم می‌ایستم و با راه‌آهن قرارداد دارم و با تمام توان تا روزی که مرا بخواهند در این تیم هستم.
 
وی در مورد گزینه‌های مربیگری پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم. می‌گویم پرسپولیس تیم بزرگی است و در حال حاضر هم با بازیکنانی که هر مربی آرزوی آن را دارد، می‌تواند در نیم فصل دوم موفق باشد.
 
دایی در پایان گفت: بازیکنان پرسپولیس در حال حاضر ملی‌پوش هستند یا قبلا ملی‌پوش بودند و کدام مربی دوست ندارد این بازیکنان را داشته باشد؟ تا کی می‌خواهید با الفاظ بازی کنید؟ پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد و می‌تواند در نیم فصل دوم خیلی حرف‌ها برای گفتن داشته باشد و انتظارات هواداران را برطرف کند.

 




موضوع مطلب :


پنج شنبه 90 آذر 24 :: 7:0 عصر ::  نویسنده : محمدمهدی دهقانی

دونادونی و سرمربی پیشین رئال مادرید گزینه‌های جدید سرمربیگری پرسپولیس

تصویر خبر

 

باشگاه پرسپولیس در قسمت نظرسنجی خود اقدام به معرفی نامزدهای سرمربیگری این تیم کرده که در بین آنها نام سرمربیان پیشین تیم ملی ایتالیا و رئال مادرید به چشم می‌خورد.


سایت باشگاه پرسپولیس اقدام به نظرسنجی درباره سرمربی آینده خود کرده و در این نظرسنجی نام مربیان مدنظر خود را همراه با مدت زمان قرارداد با آنها به شرح زیر درج کرده است:

اسون گوران اریکسون (بلند مدت)
لوکا بوناچیچ (نیم فصل)
جمال حاجی (نیم فصل)
مصطفی دنیزلی (بلند مدت)
روبرتو دونادونی (بلند مدت)
خوان رامون لوپز (بلند مدت)
سایت پرسپولیس در پایان گزینه "مربی داخلی" را هم قرار داده است.

نکته جالب توجه این‌که رویانیان پیش از این از بوناچیچ، دنیزلی و جمال حاجی به عنوان گزینه‌های این باشگاه نام برده و اعلام کرده بود مهلت اریکسون برای پاسخگویی تمام شده و دیگر باشگاه به او فکر نمی‌کند اما با توجه به آنچه که روی سایت این باشگاه قرار گرفته اریکسون همچنان گزینه است و نام دونادونی و خوان رامون لوپز نیز به جمع نامزدهای مربیگری سرخپوشان اضافه شده است.

 روبرتو دونادونی 48 ساله بازیکن پیشین تیم ملی ایتالیا؛ در سال 2002-2001 سرمربی لچه بود و فصل بعد در لیورنو مربیگری کرد. دونادونی در سال 2003 سرمربی جنوا شد و سپس بار دیگر به مدت دو فصل به لیورنو بازگشت. وی در سال 2006 به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا انتخاب شد و در جام ملت‌های اروپا در سال 2008 هدایت این تیم را برعهده داشت و با این تیم تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت. وی سپس به مدت چند ماه هدایت ناپولی را به عهده گرفت و در سال 2010 سرمربی کالیاری شد و هم اکنون سرمربی تیمی نیست.
دونادونی در دوران مربیگری به هیچ عنوان قابل ذکری دست نیافته است.

"خوان رامون لوپز کارو" اسپانیایی و 48 ساله دیگر گزینه مدنظر پرسپولیس، در فصل 2006 -2005 هدایت تیم رئال مادرید را برعهده داشت. وی پیش‌تر نیز 4 سال سرمربی تیم "ب" رئال مادرید بود. لوپز در سال‌های 2006 تا 2008 در تیم‌های راسینگ سانتاندر، لوانته و سلتاویگو مربیگری کرده است. وی سپس دو سال به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا فعالیت کرد. این مربی در سال 2010 سرمربی واسلوی رومانی بود و اکنون نیز در تیمی فعالیت نمی‌کند. لوپز نیز در کارنامه مربیگری خود عنوان قابل توجهی ندارد.

 




موضوع مطلب :


<   1   2   3   4   5   >>   >   
درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 17
کل بازدیدها: 123764